onsdag 21. september 2011

Topp med viklet hals!

I dag sydde jeg meg en topp/bolero med viklet hals. Mønster fra Stoff&Stil. Jeg brukte en time, ganske enkelt prosjekt dette med andre ord. Jeg ble ikke helt fornøyd, for det ble liksom alt for mye stoff og det ble vanskelig å få drapert den pent. Den er sydd av viskosejersey og det er et ganske tung stoff med mye fall. I siste katalogen fra S&S er toppen avbildet i ulljersey.Det er nok et stoff som egner seg bedre. Jeg vil tro det er lettere og luftigere. Jeg klippet av en del i bredden slik at det ikke ble så mye stoff rundt halsen. Sydde den også inn i ryggen. Og da ble den grei nok.
Ingvar har vært fotograf for disse bildene :)

Og disse :)

Eimund ville selvfølgelig også prøve å ta bilder med mammas speilreflekskamera. Det  var litt vanskelig å finne mamma i det lille hullet. Men så stolt da bildet kom frem på skjermen. "Der e du, mamma", sa han med et STORT smil :)


Ha en fin kveld :)

9 kommentarer:

  1. Flinkisen!!!

    Den var utrolig stilig og ser veldig avansert ut!!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott topp! Feminin og lekker. Og flinke fotografer har du også, begge to! Speilrefleks er morro, og digitalt enda bedre for små utålmodige sjeler. Gode gutter du har!

    SvarSlett
  3. Boleroen ble kjempefin, og prinsen får jo et hvert hjerte til å smelte.

    Klem

    SvarSlett
  4. Knallfin! Jeg hadde sikkert brukt en dag på noe sånt...
    Lekker kjole og herlige bilder!

    SvarSlett
  5. Så koselige og morsomme bilder - smelt!! Resultatet ble jo fint, men kan tenke meg at den er enda finere i tynn, luftig strikket stoff.

    SvarSlett
  6. Kjempelekker topp og ettersom du er så flink til å forandre og fikse på ting blir jo ALT bra til slutt.
    Kjempe fine bilder av dere begge:)

    SvarSlett
  7. Flotte og glade bilder :-)
    og fin topp :-)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails