mandag 12. mars 2012

Ellen i avisa!

Sist tirsdag var det en reportasje om meg og innsamlingsaksjonen min i lokalavisa. Innsamlingsaksjonen for Leger uten grenser. Det er alltid litt skummelt å bli intervjua. Enn om jeg sier noe dumt? Enn om journalisten misforstår meg og skriver noe som er  rart eller feil? 


Det ble en ganske fin artikkel. Det stod det som var viktig å få frem. 

Men ikke alt ble rett. Det står under billedteksten at jeg bruker gamle kopptuer og dynetrekk. Dynetrekk stemmer jo, men kopptuer? Isj og æsj. Ser for meg at jeg syr et babyteppe hvor jeg bruker gamle, slitne og sure kopptuer.
Det gjør jeg IKKE, altså!!
Det jeg derimot har brukt er deler av et kjøkkenhåndkle som pynt på en kjole. Sånne kjøkkenhåndklær som er riktig så pene å se på, men som ikke fungerer som kjøkkenhåndkle i det hele tatt. De suger rett og slett ikke vann. Men som hjerte på en kjole duger de helt fint. Det er god gjenbruk. :) Denne kjolen selges til inntekt for Leger uten grenser.


Målet for meg med artikkelen i avisa, var  jo å få solgt flere av produktene jeg har laget til inntekt for Leger uten grenser.
Akkurat nå kan du kjøpe disse tingene som du finner i innsamlingsbutikken:




 

Lurer du kanskje på hva som var som en skrekkfilm?
Det var ikke mine produkter :) Det var derimot en ulv som har tatt sau på naboøya. 
Sånt blir det krigsoverskrifter av... :)

Haha, stor korreksjon. Jeg mente hund, ikke ulv. Ville vært en sensasjon om det dukka opp en ulv her ute.
Takk Bjørg! :D

19 kommentarer:

  1. Så gøy med artikkel i avisa! Flotte bilder og flott omtale (ja enig i de kopptuene, ikke lenge siden jeg skjønte hva det ordet betydde forresten. Her sier vi oppvaskkluter!)
    Og ja, jeg lurte litt på den skrekkfilmen ;)
    Beundrer ditt engasjement for Leger uten grenser!
    Beundringsklemmer i fleng fra Inger

    SvarSlett
  2. Flott omtale Ellen :))
    Supert arbeid du gjør ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Virkelig flott å få omtale i avisa! Godt prosjekt du har her, så det fortjener virkelig pr.
    Nyt vårværet, klem fra mÆ;)

    SvarSlett
  4. Alltid litt kjedelig når noe blir feil... Kopptua? Når det skulle være kopphåinnduk! Hi, hi.
    (Forresten var det ikke ulv, men hund(er) (lett å skrive noe feil, skjønner du)som hadde drept/lemlestet ei hel sauebesetning på naboøya)
    Fortjener krigstyper, for å minne alle hundeeiere på ansvaret med å ha hund)

    SvarSlett
  5. Artig å sjå! Vikar som du greide deg godt!

    SvarSlett
  6. Så gøy! Flott artikkel med fine bilder!
    Det er virkelig en god sak du støtter, som fortjener all den omtalen den kan få. Håper du får solgt enda mer av alt det fine du lager:-)

    Klem

    PS!
    Smart tørketips til cakepopsene under her!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med artikkel i avisa. Gøy med litt blæst rundt en god sak! Og dine produkter, selvfølgelig. :)

    SvarSlett
  8. Ha ha, jeg tenkte først at artikkelen din om bruk av kopptuer hadde fått overskrifta "Som en skrekkfilm"... Men fin artikkel, da, grattis! Stas:)

    SvarSlett
  9. Heia Ellen.
    Så fint oppslag i avisa!
    Det er et prisverdig tiltak du administrerer, fortjener all positiv omtale.
    Takk for den koselige kommentaren på kjolen min, men er redd figuren har fått hjelp av både kameravinkel, beskjæring og en inntrukket mage:) Takk likevel!
    Håper kveldens selskap har gått godt for seg, og kos deg masse i morgen sammen med symaskinen.
    Klem Beate

    SvarSlett
  10. Kjempefint oppslag! Nå får du sikkert enda bedre blest.
    Flink er du :-)

    SvarSlett
  11. Kjempefint oppslag! Nå får du sikkert enda bedre blest.
    Flink er du :-)

    SvarSlett
  12. Søte ugler og poser du har laget. Ja, det blir alltid feil når man blir intervjuet - rart det der.

    SvarSlett
  13. Flinke du.kjempe flott arbeid du gjer.Og flott side du har.Lurte på ein ting..Kan du sende meg handlelisten din.Den var super.ingerasp@live.no.Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  14. Haha, Bjørg. Tenk at jeg skreiv ulv i stedet for hund. :D

    SvarSlett
  15. Så gøy, Ellen! Fin artikkel, godt du fikk publisitet.

    SvarSlett
  16. Som sagt (skrevet): Det er fort gjort å skrive noe feil :-)
    (enten man er journalist eller blogger :-) Hi, hi :-D

    SvarSlett
  17. Håper flere kommer å støtter din gode sak ♥ ♥ ♥ og flott artikkel ELLEN:)

    SvarSlett
  18. HEi på snarvisit fra Lises myke pakker - er du på Hitra?
    Så flott initiativ!

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails