søndag 1. november 2009

Hvileskjær

"Jeg ser for meg et hvileskjær.
Et lite et med plass til bare en person.
Et hvor en kan være alene med bølgene og horisonten.
Der en kan puste fritt.... helt ned.
Der skuldrene kan få hvile og tankene vandre bort til drømmene...."

Disse vakre ordene var tema for en nydelig konsert med Toril Aae i Sletta kirke i dag. I anledning konserten har jeg vært så heldig å få sy kjole til henne.
Kjolen heter 'Musical snowflake'. Kjolen er pyntet med gull-satengbånd og på skjørtekanten har jeg brodert rosetter av G-nøkler. 







3 kommentarer:

  1. Så glad jeg er for at du la igjen et spor inne hos meg så jeg fant din flotte blogg da!!!

    Nydelige kjoler du kreerer, du er jo en kunstner jo!

    ha ei fin uke der ute ;)

    SvarSlett
  2. Takk for den fine kommentaren inne hos meg! Var å tittet på kjolene dine når vi var i Trondheim nå, svigermor har ventet i spenning ser du ;-) Og jeg må si meg enig med Gunda altså!!

    Bordet mitt inne på Pryd er ikke å skryte av for tiden, så det er ikke noe å se fram til nei. Det så ganske så trasig og tomt ut når vi var der, så jeg har holdt på å sy hele helgen for å få fylt opp litt :)

    Håper du har hatt ei fin helg, og ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  3. Tusen takk Gunda og Gunn:)
    Gunn, da håper jeg det har kommet noe nytt til Pryd til kommende helg. Skal innover og har planlagt å kjøpe julegaver.:)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails