tirsdag 1. juni 2010

EllenSand Gibort! Kjolen *GøyPåLandet* i premie!

Sommeren kommer snart. (Den gjør det, gjør den ikke?)
Nettsiden min EllenSand har passert 30 000 besøk. Og jeg har sydd en ny sommerkjole. 
En sånn kjole kan bli din!
Kjolen heter *GøyPåLandet*



Kjolen er sydd i marineblå/hvit lillemartine.

Puffermer med hvit blonde.

Rynket kappe med blonde.

Den har knytebånd bak.
Den som vinner 'Gi borten' får bestemme farge på kjolen og den syes selvfølgelig i riktig størrelse.

Reglene er som følger:
Ett lodd for kommentar i innlegget.
Ett lodd for bilde med link i bloggen din.

Trekning blir 27. juni.

Tilleggsopplysninger.
Husk å fortell hvor mange lodd du tar.
Også de uten blogg kan være med, men ta med mer enn bare fornavnet. Er allerede to stk Jorunn her. Kan jo være samme Jorunn, hva vet jeg. Hyggelig kommentar i hvert fall.
PS! De uten blogg velger Anonym i boksen Publiser som:

 :)

159 kommentarer:

  1. Juhuu! Tar 2 lodd, for her skal det linkes!

    SvarSlett
  2. Ja, nå er sommeren rett rundt hjørnet! :-) Jeg tar mer enn gjerne et lodd!

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med og tar 1 lodd. Håper at jeg kan pynte meg med en sånn lekker kjole.
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefin kjole. Vil gjerne ha et lodd:-)

    SvarSlett
  5. ja takk, tar gjerne et lodd. søt kjole!

    SvarSlett
  6. Tar gjerne ett lodd jeg også :-) Jeg pleier aldri å vinne noe, men skulle jeg gjøre det, må den nok syes stor nok til å få plass til både ulltrøye og ullongs under... Sommer(temperatur)en ser ut til å la vente på seg!

    SvarSlett
  7. Sååååå søt sommerkjole!
    Kom sånn på "idas sommervise".
    Jeg vil gjerne være med, ett lodd på meg.
    Flink du er!

    SvarSlett
  8. Søt kjole som hadde passet perfekt her i Paris!

    Og siden jeg allerede har hatt vinnerlykke idag så hiver jeg på og ber om 2 lodd.

    (Trur jeg endelig fikk til å linke til et innlegg, sånn på siden av innleggene... Du må gjerne dobbelsjekke på bloggen min. Men man lærer så lenge man prøver og prøver og prøver....).

    SvarSlett
  9. Herlighet så mange lekre kjoler du lager!!! ♥♥♥
    Syr du kjoler etter ønske? Dvs kan man velge farge/stoff/motiv /tekst etc fritt?

    Skal nok bli en på meg snart skjønner du! ☺
    Og kanskje en "Gøy på landet" kjole kommer i postkassa mi om loddet mitt slår til?

    SvarSlett
  10. Tjoho, jeg tar 2 lodd! Om jeg lager f.eks. 16 linker, kan jeg få 16 lodd da? ☺

    SvarSlett
  11. For en flott kjole. Jeg vil også gjerne ha to lodd.

    SvarSlett
  12. Prøver lykken denne gangen også jeg, kanskje jeg er like heldig denne gangen. Link med blider kommer ( ikke i kveld, for nå er det leggetid for lengst....) Her kom i hvertfall sommeren i dag, håpe den er kommet for å bli nå. Leste forresten en plass at sist vi hadde en slik kald mai som i år var i 97 og da fikk vi jo en knall sommer. Måtte det bli slik i år også :))

    SvarSlett
  13. Nydelig kjole
    Jeg tar to lodd

    Ha en fin dag

    Klem

    SvarSlett
  14. Helt nyyydelig! Vil ha, vil ha! Jeg tar to lodd og håper herligheten blir min:-)

    Klem

    SvarSlett
  15. Prøver meg på eit lodd eg også, søt kjole!! :):)

    SvarSlett
  16. Den var bare herlig i nydelig stoff og farge!

    SvarSlett
  17. Å ja, nå er jeg i sommermodus.
    Våknet til sol og fuglesang i morges - så i dag blir det utetid :)
    Kjolene dine er kjempelekre - og denne er intet unntak.
    1 lodd til meg, takk.
    Ha en fin sommerdag!

    SvarSlett
  18. Jeg vil også gjerne friste lykken og vinne en slik nydelig kjole :)

    2 lodd på meg ;)

    :) Ann K

    SvarSlett
  19. Helt toppen kjole Ellen og jeg vill selvfölgelig hvere med! Ta to lodd! Du er så fin som modell og bildene er kjempe fine. Kos til deg :o)

    SvarSlett
  20. Så flott kjole! Og navnet passet kjempegodt for den var virkelig landlig og sommerlig! :)

    SvarSlett
  21. ER MED!!
    Håper det er greit selvom jeg ikke har blogg? Den gamle bloggen min het "Gøy på landet" da ;o) Åpner den nok snart igjen!

    NYDELIG SOMMERFIN KJOLE!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  22. Hurra, jeg tar 2 lodd og krysser fingre!

    Kjempesøt kjole, som du kler godt, så akkurat denne blå må du nok beholde selv! (o:

    SvarSlett
  23. Å så nydelig - prøver lykken med 2 lodd og håper den finner veien til postkassen min. Da skal den få være med på cruise til høsten :)
    Her er linken: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/06/vinn-kjole.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne denne kjolen vinne
    så skal jeg gi den til verdens beste kvinne :)

    Hilsen Egat

    SvarSlett
  25. Å så fin kjole - må bare teste vinnerlykken her.

    Klem fra SiVe

    SvarSlett
  26. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  27. Så herlig kjole! To lodd på meg.

    SvarSlett
  28. Åh, den var søt! :D Hadde jo passet perfekt til en litt Alice in Wonderland-inspirert fotografering! :D

    SvarSlett
  29. Du er så raus når det gjelder giveaway at det ligner ikke grisen ;). Jeg putter giveawayen din inn i mitt neste innlegg og da kan jeg trekke 2 lodd. Kan jo ikke la denne sjansen gå fra meg. Jeg som virkelig BOR på landet, blant nabosauer, hester og ikke minst fluer (iikk),

    Budeie-Nina

    SvarSlett
  30. Håper jeg vinner siden noe stjal min pose med nyljøpte klær i går på Storsenteret!
    Ikke gøy.....

    solklem

    ;-D

    SvarSlett
  31. Hold da op, kan man virkelig vinde sådan en fin kjole :)
    Det er jo ren Heidi-stil.
    Jeg er med med 2 lodder.
    Kh Louise

    SvarSlett
  32. Kan jeg faa bli med paa et lodd? Nydelig kjole. Akkurat passe til sommern.

    SvarSlett
  33. Hvor er den fin.
    Den passer perfekt til en glad bondepige ;)
    Jeg vil gerne være med - med 2 lodder.
    Tillykke med de mange besøgende.

    SvarSlett
  34. Gratulerer med passerte 30 000 besøkende!!!
    Så utrolig flott sommerkjole.
    Du er så flink å sy altså:)
    Jeg vil veldig gjerne være med på GiBorten din,og tar 2 lodd!

    Klem Milla

    SvarSlett
  35. Jeg er med! 1 lodd til meg :)

    SvarSlett
  36. blir selvsagt med, for da kan jeg ha det gøy på landet i ny kjole.
    hilsen mamma astrid
    astridnilsson@live.no

    SvarSlett
  37. Jeg vil gjerne ha et lodd :) er super fornøyd med vinterkjolen som du har sydd, og kunne mer enn gjerne tenkt meg en sommerkjole...
    Hilsen Line Th.

    SvarSlett
  38. Kjempefin kjole :-)
    Hilsen Tove Edvardsen Melhus

    SvarSlett
  39. Så herlig en kjole, jeg ville følt meg så fin og fjong, så tidløs og så behagelig fasong.
    Deltar så veldig gjerne, men har ingen egen blogg.

    ♫♪♫ ØNskeR ♪♫♪ AllE ♪ eN ♫♪♫ RiKtiG ♪♫ GoD ♪♫♪♫ SoMmEr ♫♪♫

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  40. Tar 2 lodd, jeg også! Nydelig kjole!

    SvarSlett
  41. Fantastisk gevinst! Og så fin blogg du har! Kom akkurat over den via en annen. Jeg tar 2 lodd.

    SvarSlett
  42. Så søt kjole :)

    Ett lodd


    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  43. SÅ skjønn Ellen - jeg vil være med og tar to lodd!!
    Gratulerer med så mange besøkende - ikke rat så flink som du er :-)
    Ha en fin kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett
  44. så utrolig søt kjole. Ønsker meg...
    tar to lodd:) her skal det linkes også:)
    så utrolig flink og kreativ du er.

    SvarSlett
  45. Nydelig kjole. Jeg tar to lodd, takk;-)

    SvarSlett
  46. Den kjolen var fiiin. Kjempesøt.
    Jeg tar gjerne et lodd!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  47. En drøm av en kjole! Heldig den som får en slik av deg, veldig raust! Jeg må prøve lykken jeg også - et lodd til meg :)

    SvarSlett
  48. Jeg syns det er veldig moro på landet og vil gjerne ha to lodd - krysser fingre!

    SvarSlett
  49. To lodd på meg, Ellen.

    Det går jo an å ha det gøy i byen også med en sånn kjole.

    Klem

    SvarSlett
  50. For en fantastisk flott kjole!!!
    Jeg har ønsket meg en av dine kjoler leeeeeenge!
    Jeg vil gjerne ha 2 lodd :-)

    SvarSlett
  51. Kristin Holmestrand2. juni 2010 kl. 21:56

    Jeg vil gjerne ha 1 lodd :)

    SvarSlett
  52. KJempesøt kjole,
    Jeg tar to (2)lodd, sjekk kommentar på min blogg om den er "tøff" nok for å kvalifisere til et lodd.
    Knip fra her til der.

    SvarSlett
  53. Du og du for en vakker og yndig premie. Pent snitt er det i kjolen også ser jeg. Det var virkelig en raus gave. Jeg vil linke med bilde til denne gaven, så jeg tar gjerne 2 lodd hvis jeg får =) Ha en koselig kveld videre!

    SvarSlett
  54. Nydelig kjole. Håper på vinnerlykke :) 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  55. Alle superlativene er brukt opp her ;)
    Og jeg er helt enig med de alle...
    2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  56. For en søt kjole. Skulle ønske jeg kunne sy!
    Slenger meg på utlodningen i stedet jeg. To lodd!

    SvarSlett
  57. Må prøve lykken jeg også, innimellom alle de andre her. For en nydelig kjole! *krysser fingre og tær*! To lodd på meg :)

    SvarSlett
  58. Jeg vil også være med: Nydelig vakker kjole!!!!
    I tillegg til kommentar hat jeg lagt ut bilde og link på bloggen min:
    http://eirinforteller.blogspot.com/2010/06/gi-bort-kjole-hos-ellen-sand.html

    Da blir to lodd:-)

    SvarSlett
  59. Kjolene dine er bare så råkule. Elsker den røde superwomankjolen.:) Denne kjolen var veldig sommersøt, skulle gjerne gått rundt i en sånn i sommer. Legger bilde med link i sidebaren hos meg, da skulle det bli to lodd. :)

    SvarSlett
  60. Basar igjen! Jippi :) Eg tar eit lodd. Flink til å sy du.

    SvarSlett
  61. Fantastisk kjole, og så jeg som har bestemt meg for å bli kjolejente :)

    SvarSlett
  62. Kjære Ellen. Da har jeg trukket 2 lodd. (bra respons her, vil jeg si!!!) :)

    SvarSlett
  63. Sommerromantikk....en sånn kjole kunne jeg tenke meg. Et lodd.
    Hanna Aavik

    SvarSlett
  64. oi. glemte email: h_aavik@hotmail.com

    :)
    Hanna Aavik

    SvarSlett
  65. En nydelig og rett og slett vakker kjole, jeg har veldig lyst og være med på denne flotte give awayen din og jeg kommenterer - linker og følger så x jeg fingrene for at den heldigeste vinner den :O)

    Ha en kjempefine dag videre :o)

    SvarSlett
  66. Dzień Dobry

    Jestem Ada,która z e-mailem tutaj wpada.
    wara@poczta.forward.pl
    pozdrawiam
    ADA

    SvarSlett
  67. For en lekker kjole!! Den er virkelig MEG he he så da er det jo bare for meg å ta 2 lodd og satse på vinner lykken:)) Ha lagt link på siden min.. altså 2 lodd:)

    Ha en fortsatt fin dag!
    Anita

    SvarSlett
  68. Jaa :-)
    selvfølgelig vil jeg være med :-)

    2 lodd til meg :-)

    Nydelig kjole :-)
    ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  69. Så morsomt! Og,så vanvittig mange besøk! Jeg linker til deg også, så da blir det 2 lodd! Ha en fin dag!
    Synnøve

    SvarSlett
  70. Lekker kjole, akkurat i min stil! Regner med at jeg e kvalifisert til 2 lodd :) Linker deg og selvfølgelig teller denne kommentaren! Den super woman kjolen va også bare topp! Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  71. Gratulerer med så mange besøkende! Og for en søt sommer kjole... den ønsker jeg å vinne(pleier ikke å ha vinnerlykke, men den som intet våger intet vinner....;) ),
    så tar gjerne et lodd jeg:) (er ikke så god på linking, får øve meg på det til en annen gang)

    SvarSlett
  72. Så gøy med så mange besøkende - gratulerer!! Og for en nydelig kjole, skulle gjerne blitt den glade eier av en sånn en....
    1 lodd på meg:)

    SvarSlett
  73. Hei - jeg tar ett lodd. Den kjolen var innmari fin - og siden jeg bor på landet så hadde den passet helt glimrende til Allsang i eplehagen-arrangementet vi skal ha senere i sommer!!

    SvarSlett
  74. Kjmpesøt kjole, helt min stil! Jeg deltar gjerne med et lodd og krysser fingrene for vinnerlykke!

    SvarSlett
  75. Christine Eriksen4. juni 2010 kl. 18:58

    God datakunnskap er fint å ha..! ;-)

    SvarSlett
  76. Hei Ellen :) Jeg har akkurat oppdaget bloggen din (gjennom Salige Lavendel) Så dyktig du er!
    Jeg har kjoledilla og "Gøy på landet" var jo bare såå nydelig <3 Jeg vil gjerne delta med to lodd, takk! Så var det bare å krysse fingrene.. :)
    Jeg legger meg til som følger også, så finner jeg tilbake til deg igjen :)
    Ha en koselig helg.
    Klem fra Anneli <3
    Du er <3lig velkommen til å delta på min lille give away hvis du har lyst :)

    SvarSlett
  77. For en fantastisk giveaway! Den må jeg være med på! Jeg tar to lodd!

    SvarSlett
  78. Blir gjerne med i trekningen av den fine sommerkjolen :o)

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  79. Härligt somrig i min älsklingsfärg! Jag tar en lott!

    SvarSlett
  80. du syr så mye vakkert...og denne kjolen var nydelig...Jeg linker til deg...så da blir det 2 lodd:)

    SvarSlett
  81. Nydelig Kjole,
    selvfølgelig blir jeg med på 2 lodd!

    PS! Du e velkommen til å delta i min GiveAway :)

    SvarSlett
  82. Å den var kjempefin..
    1 lodd til meg :-)

    SvarSlett
  83. Nyyydelig kjole, så dette må jeg være med på! Utrolig mye fint du lager! Da blir det 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  84. For en sjenerøs premie. Håper jeg vinner, for den kjolen var FIN!

    Tar ett lodd.

    SvarSlett
  85. Fantastisk flott kjole :-D

    Jeg er med på 2 lodd!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  86. Kjempesøt kjole! Jeg vil gjerne ha et lodd :)

    Marita fra Hardanger =)

    SvarSlett
  87. Herlig sommerkjole.
    Tar gjerne 1 lodd.

    SvarSlett
  88. Da har jeg linket og lagt inn bilde i bloggen min også av den rause give awayen din! Så da er det 2 lykkelodd på meg!

    Ha en strålende dag! ☺

    SvarSlett
  89. Hei.
    Vil veldig gjerne være med i give-awayen din.
    To lodd til meg.

    mandagshilsen
    HegeT

    SvarSlett
  90. Heisan

    Nydelig kjole og veldig koselig blogg. Jeg vil gjerne teste vinnerlykken. 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  91. Nydelig kjole du har sydd ;)) Jeg tar ett lodd;)

    SvarSlett
  92. Nydelig kjole! Jeg vil gjerne ha et lodd! :)

    SvarSlett
  93. Veldig søt kjole!! Må jo prøve lykken med et lodd :)

    SvarSlett
  94. For en søt kjole! Sommerlig og fin. Jeg tar med meg to lodd og linker i giveawaybloggen. Ha en god dag! :)

    SvarSlett
  95. Her var det mange som har lyst på en flott kjole.
    Jeg linker til deg i bloggen min, så det blir 2 lodd.

    SvarSlett
  96. Jeg blir med! Jeg har ingen skikkelig sommerkjole... Går for to lodd, jeg. :)

    SvarSlett
  97. Nydelig:)
    Henger meg på med 1 lodd:)

    SvarSlett
  98. Nydelig kjole.
    Blir med på trekningen med 1 lodd.

    Hege fra Steinkjer

    SvarSlett
  99. Nydelig sommerkjole. Jer tar gjerne et lodd.
    Hilsen Kate

    SvarSlett
  100. Hei hei,
    Endelig er jeg med på en Give-away hos deg! Har bare hørt om de - men nå fant jeg deg gjennom gode Barbro!
    Nydelige kjoler du lager og denne er jo en drøm for sommeren!
    PS: jeg har en liten give-away hos meg også så bli med om du vil...
    Jeg linker til deg hos meg!
    Klem fra Solveig :)

    SvarSlett
  101. Min kjære ønsker seg virkelig denne kjolen:) 1 lodd til meg:)

    SvarSlett
  102. Kjempesøt kjole. Lillemartine-stoffet er sommer! Jeg tar et lodd. Lisbeth K

    SvarSlett
  103. For en vakker sommerkjole! Jeg blir gjerne med, så da blir det 1 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  104. Det er klart jeg må ha lodd på sommerkjolen.
    Og linken på bloggen min er nu lagt ut
    2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  105. Å - hjelpe meg. Her var mange kommentarer. Siden jeg vant kjole i forrige give-away, tenkte jeg at jeg skulle holde meg borte og la andre få sjansen heller. Men så klarer jeg ikke å dy meg likevel. Jeg tar to lodd og linker på bloggen min.

    SvarSlett
  106. Kjempefin kjole. Vil gjerne ha et lodd:-)
    Hilsen Heidi BH:0)

    SvarSlett
  107. Det var en nydelig kjole, den vil jeg ha!!

    Før opp to lodd på meg du!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  108. Jeg vil gjerne vinne denne! Fantastisk flotte kjoler du syr.
    Linker med bilde på bloggen min!
    2 lodd.

    SvarSlett
  109. Hei♥

    Ah!Den var lekker!
    Ha vore så stas å vunnet den♥

    2 lodd:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  110. Hei - enda en Ellen Sand kjole som man kan vinne!
    Jeg tar herved ett lodd, og håper jeg har hellet på min side.

    Mvh astrid dammen
    astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  111. Så nydelig kjole! Jeg tar et lodd takk :)

    SvarSlett
  112. må nesten lage en link også, så da blir det 2 lodd!

    SvarSlett
  113. Flott kjole! Om jeg vinner den er jeg veldig heldig! :-)

    SvarSlett
  114. Nydelig kjole!

    Jeg tar 1 lodd! :)

    SvarSlett
  115. Inger Johanne Lillestøl Hauglund14. juni 2010 kl. 17:02

    Inger Johanne Lillestøl hauglund

    1 Lodd

    SvarSlett
  116. Nydelig kjole! Klart jeg vil prøve lykken!
    Den hadde vært perfekt her i Hagemann.
    Hilsen
    Camilla Norum

    SvarSlett
  117. Jeg har lagt deg til min blogg og lagt meg til som follower, så 2 lodd tar jeg.
    Kommentaren: Kjempesøt kjole, heeelt nydelig med blonder og puffermer! Hvis jeg vinner, skal min datter ha den.
    Takk for at jeg fikk sjansen til å delta!

    SvarSlett
  118. Nyyydelige kjoler!!
    Blogger ikke selv men er en ivrig leser av Dilldall Nina sin blogg :-)
    Fant linken hos henne :-)
    Monica Arnesen

    SvarSlett
  119. den var jo fantastisk skjønne!!! Jeg vil så gjerne vinne!!!!

    Besøk meg osgå - jeg skal gi-bort et par fine saker...

    1 lodd
    Emily Moss

    SvarSlett
  120. Hei,
    superfin kjole!! Jeg er gjerne med, og tar 1 lodd:)

    Charlotte Andersen (cmc@broadpark.no)

    SvarSlett
  121. Hvilke flotte kjoler du lager. Er ofte innom bloggen din og blir utrulig inspirert.
    Jeg er gjerne med å tar et lodd :)

    Gunn Persen
    gunnpersen@hotmail.com

    SvarSlett
  122. Den som intet våger intet vinner;-). Jeg tar gjerne imot et lodd for å prøve lykken. Kjolen er nydelig og helt min stil;-). Mvh Iris Meyer

    SvarSlett
  123. Og her er e-post adr min;-); irimey66@gmail.com

    SvarSlett
  124. Jeg vil også gjerne ha et lodd :)

    SvarSlett
  125. Flott blogg og nydelig kjole

    SvarSlett
  126. Hei,
    heldig er den som vinner den herlige kjolen! Blir gjerne med på trekningen. Et lodd..

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  127. Jeg trekker 2 lodd! Nydelig kjole!

    SvarSlett
  128. Ett lodd, kjempesøt kjole!!

    SvarSlett
  129. Kjolen er "absolutt Sommer" med litt barndoms minner...

    Hilsen Kristin Solbakken

    SvarSlett
  130. Hadde glemt denne jeg...
    Ikke har jeg vinnerlykke, og ikke er/blir det sommer...
    Men tar ett lodd likevel :-)

    SvarSlett
  131. Så herlig kjole!! Jeg vil gjerne vær med, og tar to lodd =D

    SvarSlett
  132. Søt kjole!! 1 Lodd på meg

    SvarSlett
  133. Jeg tar to lodd - du er selvfølgelig på bloggen min au :)

    SvarSlett
  134. Så nydelig kjole!!!! Å ja -jeg vil gjerne ha ett lodd på den :)

    SvarSlett
  135. Dette var en helt NYDELIG kjole!!! Hadde vært helt fantastisk å vinne en slik...:-) Tar veldig gjerne to lodd!!! Ha ei flott helg!!! Klem

    SvarSlett
  136. Nydelig kjole og nydelig blogg har du. Jeg tar et lodd.

    SvarSlett
  137. hei

    super søt kjole!
    eg er med, 1 lodd takk:)

    SvarSlett
  138. Hei
    Nydelig kjole ! Skulle gjerne likt å vært eier av en slik ja, så da linker jeg siden din og tar dermed 2 lodd ;):)

    SvarSlett
  139. Så fin kjole! Gratulerer så masse med mange besøkende på siden din - er ikke rart du har hatt det! Prøver igjen å vinne kjole fra deg, med et lodd i hatten ;)

    SvarSlett
  140. Hæ....det var jammen raust. Har du tenkt å sy ein kjole til vinnaren?.Eit lodd til meg, takk. Eg har ikkje blogg, men ser innom andre sine. I kveld kom eg litt tilfeldig innom din. Ein søt og perfekt kjole til meg....sjølv om eg er senior. Men eg ville hatt den litt lengre, men det får vi kome tilbake til...ha...ha.
    Helsing Dirflos uten blogg.

    SvarSlett
  141. Kjempefin kjole, jeg vil gjerne ha et lodd. Første gang jeg er med på give away! :)

    Har forresten lagt igjen en award til deg på bloggen min. :)

    SvarSlett
  142. Så nydelig kjole! Så flink du er! Her må jeg bare krysse fingra ekstra hardt for meg selv, altså! Jeg tar gjerne 2 lodd.
    Klem fra Janette

    SvarSlett
  143. Hei! Nydelig kjole - selvfølgelig vil jeg være med og "kjempe" om denne :) 2 lodd til meg!! Krysser fingrene :) Klem Martemora

    SvarSlett
  144. Hei!

    So nydelig kjole!
    Eg e gjerne med med 2 lodd :)

    klem frå Christine

    SvarSlett
  145. Så fin kjole.
    Jeg er med med 1 lodd.

    SvarSlett
  146. Hei!
    Fin sommarkjole. Eg vil vere med. 2 lodd her!

    SvarSlett
  147. Hei ! Jeg vil gjerne være med! Med 1 lodd. alinaene20@yahoo.com
    Hilsen Alina

    SvarSlett
  148. Hei hei! :)
    Så mye fint som du lager ;)
    Jeg er med med to lodd :)
    Hilsen Lene

    SvarSlett
  149. Oi! Lykke og hell at jeg fant denne sånn på tampen. Jaaa! Selvfølgelig vil jeg være med, så jeg kan drømme om at lykken muligens står meg bi. :)
    Deltar med to lodd, og ønsker både deg og alle deltakerne en superduper helg. :)

    SvarSlett
  150. Nok en gang gir du en nydelig premie. Jeg blir gjerne med i trekningen. Har ikke egen blogg, men følger din.

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  151. Nydedelig kjole:) Du syr så mye flott. Veldig fin den siste jentekjolen.
    Ha en fin dag
    ...og ja, jeg tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  152. Oiii!!!! Kan jeg være med på dette???=D=D

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    Hilsen fra
    kathy_t84@hotmail.com

    SvarSlett
  153. Skynter meg å ta et lodd, og håper jeg rakk trekningen! :)

    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  154. 1 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  155. Nydelig kjole... Jeg er med vist ikke trekningen har vært enda :))))))

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails