tirsdag 9. mars 2010

EllenSand giveaway!

Jeg har rydda på syrommet og disse kjolene dukket opp fra fjorårets kolleksjon. Jeg tenkte at disse kan jeg bruke i en GiveAway :) Så altså, fire premier:
1. Redesign jeansskjole. Str. S-M

2. Kjole i chenille. Str. 6-7 år.

3. Kjole i fleece med strikket krage, farge grå/burgunder. Str. L
4. Kjole i fleece med strikket krage i fargene grå/petrol. Str. L

Reglene er som vanlig.
Ett lodd for kommentar i innlegget.
Ett lodd for å følge bloggen min.
Ett lodd for bilde med link i bloggen din.
Skriv hvilken premie du ønsker.

Tja, har jeg husket alt da, skal tro??? Trekning blir 9. april.

Da tror jeg at jeg har husket alt og iler over til noe helt annet. Burdagsforberedelser. Ingvar fyller 5 år i morra og synes at han er veldig stor. :)
Ha en flott tirsdag :)

182 kommentarer:

  1. Jeg vil veldig veldig gjerne være med!! To lodd!! Ønsker meg dongrikjolen (første bilde!!) *krysser fingrene* (fy søren den var vanvittig fin!!!)

    SvarSlett
  2. Jeg vil veldig gjerne bli med!! To lodd på dongerikjolen til min datter eller den i grått og petrol til meg selv;)

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  3. Otroligt fina priser! Jag är med på 3 lotter. Väljer fleccekjolen i vinröd eller petrol.

    SvarSlett
  4. Ønsker meg den dongerikjolen, for den var bare helt utrolig kul
    Tar liksågodt 3 lodd jeg, og krysser fingrene:)

    SvarSlett
  5. Da er bildet av drømmen i petrol og grått lagt inn + lenket til etc i bloggen min!!

    *Håpe, håpe*

    Klem fra Eva Mari :D

    SvarSlett
  6. Da tar jeg to lodd! Ønsker meg dongerikjolen... Den var kjempeskjønn!

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei!

    Jeg vil gjerne være med og kunne ønske meg den siste kjolen med grå og petrol.

    Vet ikke om vi som er følgere får poeng for det, men jeg lager i hvert fall en link til deg på bloggen min.

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei.Jeg kommenterer og linker og følger gjør jeg jo. ☺ Jeg satser på kjolen i grå/burgunder.

    SvarSlett
  9. Jeg tar tre lodd og vil gjerne ha en av de tre nederste premiene om jeg vinner:) Litt av et premiedryss da! :)

    SvarSlett
  10. Pick me pic me :) 1 lodd øverste kjole.. den var såå flott :)

    SvarSlett
  11. trekke selvfølgelig 3 lodd hos deg ;)

    Den dongerikjolen va driiiitfin! Sånn kunne eg tenkt meg! :D

    Stor klem fra susanne ;)

    SvarSlett
  12. Wow, du er gal! Men dette liker vi! Jeg som dreiv og skulle kødde med giveaways i bloggen min - det får jeg drøye et par dager med...
    Hvis jeg vinner, tar jeg hva som helst. Det vil sikkert ikke passe. Men mest av alt ville jeg tatt kjole nr 3, den burgunderkjolen. Og kryssa fingre for at jeg hadde klart å tredd den over hodet. (Jeg har veldig stort hode). Hvis ikke, skal jeg gi den bort til ei jeg kjenner.

    SvarSlett
  13. Knallflotte kjoler!
    Hadde ikke vært dumt med en slik :-)
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  14. Ett lodd takk. Den første kjolen er den som passar meg.Flink du er!

    SvarSlett
  15. Utrolig fine kjoler. DU er kjempeflink:)

    SvarSlett
  16. Dongerikjolen var kjempegøy. Ser for meg hvilket smykke som hadde passet til den ;-)
    Følger, kommenterer og reklamerer...og krysser fingrene...

    Du er utrolig raus:-)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  17. Praktfulle kjoler! To lodd på meg, ønsker meg dongrikjolen og barnekjolen.

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne ha to lodd på dongerikjolen! Linken til blogginnlegget mitt min finner du her: http://camulen.blogspot.com/2010/03/denne-kjolen.html

    SvarSlett
  19. Heisann.
    Gratulerer med 5-åring. Håper han får en flott bursdag.
    Jeg kommenterer og lager en link. Følger er jeg fra før, så da håper jeg på 3 lodd. Kjolene var kjempefine. Ønsker meg kjolen som er grå og blå dersom jeg er en av de heldige.
    Klem

    SvarSlett
  20. Jeg vil veldig gjerne bli med på denne flotte give awayen.!! jeg tar 3 lodder og blir kjempeglad uansett hva jeg vinner, men dongriskjolen var jo nydelig flott da :o)

    SvarSlett
  21. Jeg er med! OM jeg skulle vaere saa heldig aa vinne vil jeg gjerne ha jeanskjolen, den skulle gjöre seg i den spanske vaarsolen:)
    Et lodd til meg!
    Heidi.

    SvarSlett
  22. Jeg blir gjerne med på trekningen! Du lager utrolig mye fint. Jeg vil gjerne vinne nr.1, jeanskjolen. Den passer nok best, både i farge og størrelse ;) Så jeg håper jeg er heldig :)
    Jeg kommenterer, følger og linker til deg.

    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  23. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen; og om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg "Redesign jeansskjole. Str. S-M" - kjempestilig!

    Tar 2 lodd da jeg også er følger. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  24. Så flott side. Her var det mye flott inspirasjon. Jeg ønsker ønsker å være med i trekningen og ønsker kjole i str s.
    Hilsen kine

    SvarSlett
  25. Hei. Så lekre kjoler du lodder ut. Jeg vil gjerne være med, og hvis jeg er så heldig å vinne, så går jeg for den grå/patrol.
    Jeg tar 3 lodd.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  26. Sikle, sikle... Du lager lekre saker!!! Er veldig imponert over utviklingen din over den tiden jeg har smuglest bloggen din og en viss syside;-) Vil svært gjerne ha lodd... Barnekjolen og kjolen i burgunder og grå ville passe to her i huset;-)

    SvarSlett
  27. Hei,
    superfine kjoler, blir gjerne med på trekninga!

    SvarSlett
  28. Sukk! Også jeg som leser bloggen din jevnlig, men ikke har egen blogg selv...
    Men kanskje denne kommentaren gir ett lodd til trekningen av den grå/burgunder?
    Mvh Bjørg

    SvarSlett
  29. kjempe fine kjolar!
    eg tek 2 lodd(på dei 2 nederste helst)

    SvarSlett
  30. Nydelige kjoler :-)
    Jeg vil også gjerne trekke ett lodd :-)
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  31. SÅ stilige kjoler jeg er med 2lodd til meg takk! Jeg vil gjerne ha kjole nr 1 eller 2...
    kos

    xxx

    SvarSlett
  32. Å ja, jeg vil vinne :) De var jo så flotte desse kjolene....har ingen priotering for alle var like fine :)
    Hilsen Nina Ho

    SvarSlett
  33. Jeg har lagt inn link og bilde på bloggen min og vil veldig gjerne være med på 3 lodd i steden for 2 :)

    SvarSlett
  34. Ååå den jeanskjolen var jo helt rå!
    Jeg følger og legger igjen kommentar, men har jo ikke egen blogg så det får bli med to lodd denne gangen! Utrolig stilig altså!

    SvarSlett
  35. Flotte kjoler altså :o)

    SvarSlett
  36. Wow - utrolig flotte kjoler!
    Tre lodd på meg.
    Og er jeg heldig, ønsker jeg meg jeanskjolen! :)

    SvarSlett
  37. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  38. Fy søren, så lekre kjoler. Glad jeg oppdaget bloggen din!

    Jeg har lagt meg til som følger, skriver hilsen her og har laget sak i bloggen min:
    http://kristinslilleblogg.blogspot.com/2010/03/giveaway-hos-elensand.html

    dersom jeg skulle være den helige, ønsker jeg meg kjole nr 3. Den falt jeg totalt for!

    SvarSlett
  39. Hei Ellen :) Jeg håper på kjole 3 eller 4 ;) Angeli

    SvarSlett
  40. Hei Ellen,
    For noen nydelige kjoler!
    Jeg digger den dongrikjolen, og tar et lodd (da min blogg ligger litt nede for tiden) på den!
    Krysser fingre!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  41. Legger meg til som følger, og da har jeg plutselig doblet sjansen :o)

    SvarSlett
  42. Hei Ellen!! Så flotte give-away du har da!! Jeg ønsker meg den første kjolen :) Linker med bilde i bloggen min.

    SvarSlett
  43. Utrolig flott blogcandy! Jeg har lagt meg til som følger og laget et innlegg med bilde i bloggen min, så da blir det tre lodd til meg. Ønsker meg den første kjolen (jeanskjolen):-)

    SvarSlett
  44. Jeg vil gjerne ha et lodd Ellen!

    Den grå/petrol-kjolen er ønsket mitt!

    Jeg er stadig innom og kikker på kjolene dine på nett.

    Åse Rugland (ase.rugland@loqal.no)

    SvarSlett
  45. fin fine premier! jeg er med på to lodd!Syns den øverste kjolen var kjempefin....alle var fine altså, men jeg vil ha den øverste!!!

    SvarSlett
  46. Er med på dette og jeg vettu :) Tror barnekjolen ville blitt lekker på lille frøkena her, så da ønsker jeg meg den om jeg skulle være så heldig å vinne med mine tre lodd.

    Laila

    SvarSlett
  47. Hi!What a sweet giveaway!!!Fantastic!!!I hope I can take part in this candy?I added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    SvarSlett
  48. Som jeanstokig svenska väljer jag 1. Redesign jeansskjole. Håller tummarna för att jag blir den lyckliga vinnaren.

    Kram Camilla

    SvarSlett
  49. Hei Ellen!!
    Den dongerikjolen var knallfin!! Så hvis jeg er en av de heldige - så ønsker jeg meg den!! Jeg er følger, så da blir det vel 2 lodd på meg?!
    Klem!!

    SvarSlett
  50. Jeg vil ha den nederste kjolen. Det blir vel 2 lodd på meg. Jeg har ikke grepet på dette med linker, dessverre.

    Smykket er sendt, Ellen. Beklager at det tok litt ekstra tid, men du kjenner jo til ståa (les kameraten).

    Klem

    SvarSlett
  51. Gratulerer så masse med fem-åringen:)
    Kjempevakre kjoler, den øverste falt mest i smak hos meg. Har lagt meg til som følger, så da blir det to lodd:)
    Ei fortsatt fin uke til deg:)

    SvarSlett
  52. wow - dette må jeg jo være med på! 3 lodd på dongrikjolen ;)

    SvarSlett
  53. Hurra - så spennende Ellen!
    Jeg er følger fra før, og har selvfølgelig laget et innlegg på bloggen! Så da blir det vel 3 lodd på meg!
    Jeg ønsker meg veldig den fiiine dongerikjolen (eller den lille frøkenkjolen) og jeg er så heldig å bli trukket ut!

    :o)

    SvarSlett
  54. Heisan :o)
    Du lagar så utruleg mange flotte kjoler. Og at du i tillegg vil dela ut i ein give away er heilt fantastisk!!
    Eg er mest som Ole Brumm; Ja takk, begge deler ;o) Eller; jeg klarer mest ikkje velja.
    Men eg tek no iallefall 2 lodd hjå deg..
    Siri

    SvarSlett
  55. Heia c",)
    Kor artig blogg du har!! E jo utrolig glad for at æ blei tipsa om Epla-sia og da fant DI sia. Og nu e æ åsså heldig eier av min egen "Ellen Sand-kjole". Og ønske mæ mange flere!!! Hi-hi.
    Du e jo ett unikum, helt fantastisk.
    Tar gjerne ett lodd hos dæ, og da ønske æ den Grå/petrol kjolen med strikket hals.

    Å grattis med 5 åringen :-)
    hilsen Katrine, Hammerfest

    SvarSlett
  56. yeah, 2 lodd til meg
    1 på barnekjolen og ett på blå fleecekjolen.....

    :o)

    SvarSlett
  57. Åh, så mange finer plagg! Her må jeg være med. Likte alle, jeg, så jeg klarer ikke å bestemme meg. Kanskje den blå fleecekjolen... Vel, tre lodd til meg. Har bursdag den 9.april så nå krysser jeg fingrene og håper det blir min lykkedag.

    SvarSlett
  58. Klart jeg vil være med;o)
    2 lodd til meg. Og jeg ønsker meg kjole 3 eller 4;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  59. Åh, aldri har jeg vel ønsket mer å vinne! Jeg tar 3 håpefulle lodd, og ønsker meg kjole 3 eller 4.

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  60. 2 lodd :-)
    Ønsker meg dongrikjolen eller jentekjolen.
    Du er utrolig flink!!

    SvarSlett
  61. Så flotte kjoler! Velger meg modell 3 eller 4 om jeg skulle være så heldig å vinne. 2 lodd på meg, føler gjerne bloggen din :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  62. Da blird et 3 lodd til meg. :) Jeg ønsker meg jeanskjolen.

    SvarSlett
  63. Hei! For en flott give-away! Jeg tar to lodd på dongrykjolen. Den var kjempefin!! Ellers likte jeg den grå og petrol. Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  64. Klart jeg må være med på dette, det var jo fantastiske premier:) Jeg tar 3 lodd på dongerikjolen - den var virkelig stilig! Ingen tvil om at du kan det du driver med:)

    SvarSlett
  65. Jeg vil selvsagt være med Ellen - så fine premier:-)
    Syr mye selv ,men har ikke lagt ut så mye på bloggen(tør ikke helt)..- syns du er kjempeflink og følger med på alt det lekre du lager:-)
    Tar tre lodd med en gang - og skulle jeg ha SÅ mye flaks ønsker jeg meg nr 3)Fleecekjole i grå/burgunder !
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  66. 1. Redesign jeansskjole. Str. S-M
    Linket i min sidebar og er nå følger.
    Du er meeeget dyktig!
    Kommer tilbake for å nøye gå gjennom det du har laga.
    Har veldig lyst på en "go'kjole"
    Klem fra Helle

    SvarSlett
  67. Jeg er med:) Følger bloggen din og lager link i bloggen min også- så tre lodd på meg:)Jeg ønsker meg den røde og grå fleecekjolen, evt den blå og grå.

    SvarSlett
  68. Her kommen komentaren, har lagt meg til som følger og lagt til link i min blogg. Så tre lodd på meg, å ønsker meg : "Kjole i fleece med strikket krage, farge grå/burgunder. Str. L"
    hvis jeg skulle væra så heldig å vinne. Fantastiske klær! :)
    Eirin

    SvarSlett
  69. vetlemeg@hotmail.com11. mars 2010 kl. 19:59

    2 lodd her og! :)
    Ønsker meg dongerikjolen, var kjempestilig!! :)

    SvarSlett
  70. Heisann. Har snust litt innom bloggen din tidligere - og kjolene dine er noen hærlige fargeklatter i hverdagen.
    Utrolig generøst av deg å gi bort kunstverkene dine.
    2 lodd til meg : dongerikjolen står øverst på ønskelista, den var knalltøff!!!
    *krysser alt som krysses kan*

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  71. Så mange flotte kjoler! Jeg ønsker gjerne å vinne olakjolen:0)
    Hilsen Kine

    SvarSlett
  72. har fulgt med på sidene dine lenge og sier bare: ååh kor mye fint !!
    Jeg skal ha meg en kjole,men skal ned noen kilo først..(ikke bare noen..35 faktisk..første 12 unnagjort !!) drister meg til å ta lodd ! Masse lodd !! På alle plaggene !

    SvarSlett
  73. Tenk om jeg var så heldig å vinne! Den dongerikjolen og den grå/petrol fleecekjolen var jo nydelige!

    SvarSlett
  74. Heia!
    Flott blogg!!

    Jeg tar 3 lodd :)

    Ønsker meg kjolen nr 3 eller 4!

    Cathrin

    SvarSlett
  75. Et lodd til meg, du lager fantastisk flotte kjoler!! Ønsker meg olakjolen :D

    SvarSlett
  76. Wow !! så flotte kjoler du gir bort !! Nydelige, og noen av de varmer sikkert godt også !!dette vil jeg selvfølgelig bli med på ,jJeg linker til deg, så det blir vel to lodd det da ;)

    Ha en fin helg !!

    SvarSlett
  77. Nydelige kjoler og kjempefin blogg!!! Med to lodd ønsker jeg meg kjole 3 eller 4 :)

    SvarSlett
  78. Du har en härlig design, jag deltar gärna på din utlottning. Jeansklänningen är helt underbar!
    Naturligtvis följer jag din blogg, har gjort det ett tag och länkar även till min blogg.
    Ha en skön helg!
    Susanne

    SvarSlett
  79. Jeg har 2 lodd i potten...fin blogg og fine kjoler....tar hva som helst visst jeg vinner....
    God helg...

    SvarSlett
  80. WOW for noen utrolige lekre kjoler!!Skulle ønske jeg ikke sto sist i sy-talentkøen;-) Tar gjerne et lodd på den grå/petrolfargete kjolen :-)

    med vennlig hilsen
    kasiv

    SvarSlett
  81. Jeg vil være med, aldeles nydelige kjoler. Krysser fingrene for dongerikjolen på bildet 1 (str M). Tar 3 lodd elsker bloggen og kreasjonene dine. Kan man bestille en Superdamekjole forresten ?

    SvarSlett
  82. Hiver meg på her jeg også:) Jeg følger, kommenterer og skal lage link...selv om jeg ikke vet helt hvordan jeg gjør det da...;) Ønsker meg dongerikjolen:))) Den var utrolig flott ja:)

    SvarSlett
  83. Åhh jeg vil gjerne også være med. Jeg tar to lodd og vil gjerne vinne dongerikjolen.

    SvarSlett
  84. Ja jag vill vara med. 2 lotter, en för kommentaren här och en för att jag prenumererar på din blogg. Jeansklänningen är finast men för liten för mig så om jag vinner vill jag ha petrolklänningen, som också är mye fin. Jag håller tummarna. Kicki

    SvarSlett
  85. Hei på deg;) Nydelige kjoler du lager!!
    Jeg tar to lodd og mine favoritter er kjole 1 og 4, men flott alle sammen;) Legger meg som følger;) Klemmings;)

    SvarSlett
  86. Hei, her vil jeg gjerne være med. Det må bli 3 lodd og hadde jeg vært så heldig måtte det bli kjole nummer 3. Mase hilsen Turid

    SvarSlett
  87. Her var det mye fint! Jeg falt pladask for jeanskjolen, den ønsker jeg meg!
    Jeg vil gjerne følge bloggen din. Om jeg får lagt ut en link hos meg selv før 9. april, skal jeg si fra, så får jeg et lodd til :-)

    SvarSlett
  88. Å så fiiine! Jeg vil være med på trekning:)

    SvarSlett
  89. Hei.
    Kjempefine kjoler du lager
    Jeg ønsker meg ett lodd på den kjolen i grått og petrol...

    Ha ei fin uke

    Hege Anita fra Steinkjer

    SvarSlett
  90. Jeg trekker 3 lodd og sier tvi, tvi!

    Håper du får en fin uke!

    SvarSlett
  91. Hei.
    For en giwe away. Vanskelig å velge hvilken kjole man velger om man er en heldig vinner - men må man så må man...og jeg velger...nr1 jeanskjolen.

    Herved har jeg tatt ett lodd, og tror virkelig det er vinnerloddet.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  92. Oj, for en fantastisk Give Away da Ellen! Jeg linker og er jo følger, så da fortjener jeg vel 3 lodd da?! Vinner jeg vil jeg veldig gjerne ha kjolen med krage i blått og grått! Krysser fingrene....

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  93. Hei og hå :) For en fantastisk blogg du har! Ble tipset om den for ca... 5 min sidn.. og rekker egentlig bare såvidt å slenge meg på her - ør jeg sal saumfare bloggen din! herremin så masse fint! Jeg hilser * ler * linker og er følger. Altså 3 lodd til meg.... krysser alt jeg har nå...

    ha en sperdeilig ny uke. Klem

    SvarSlett
  94. Hei på deg.
    Det var noen utrolig flotte kjoler du lager,olakjolen var helt fantastisk nydelig.
    Kommer helt sikkert til å stikke innom bloggen din igjen.
    Er stor fan av drops sine sider jeg også de er verdt å se på,masse nydelig garn med flotte farger.
    Takk for titten!
    Mvh Ellen

    SvarSlett
  95. Gosh, så flink du er! Ønsker meg dongerikjole, jeg=)

    SvarSlett
  96. Fysøren så flink du er til å sy og hekle:)
    Så mange fine ting du har plukket ut:)
    Jeg blir veldig gjerne med:) Første kjolen,dongri kjolen var kjempe flott og passer meg :)
    Krysser det jeg har å håper på lykke:)
    Linker og følger jeg!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  97. Eg tar to lodd eg, følger deg og ønsker meg enten jeanskjolen eller chenillekjolen :)

    SvarSlett
  98. Hei. Første gang jeg er på besøk hos deg men håper jeg kan bli med allikevel. 1 lodd til meg. Siden 9.april er min fødselsdag håper jeg på litt flaks den dagen. :-) Ønsker kjolen i burgunder/grått.

    SvarSlett
  99. Jag vill gärna vinna den första fina klänningen! den som är i strl S/M

    SvarSlett
  100. Hej!

    Vilken vacker jeansklänning!!
    Vad du är duktig på att sy och vilken generös tävling!!
    Verkligen fina priser!

    Jag vill gärna vinna den snygga jeansklänningen som jag tror skulle passa perfekt till mina blå ögon och blonda hår. ;-)Jag tar en lott och hoppas på tur.

    Må så gott!
    Kram Fröken Vit i Madickenhuset.

    SvarSlett
  101. Jeg vil gjerne prøve å vinne den grå/petrolfargede kjolen! :)

    Hilsen Anjali

    SvarSlett
  102. Ja dette må en jo bare prøve seg på. Flotte kjoler. Kjole nr tre kunne jeg tenke meg.
    Jeg tar to lodd. lager link på siden min.
    Hilsen Astrid

    SvarSlett
  103. Heyyyyy!

    Jeg vil ha 4 lodd på drømmekjolen i petrol og grått! For noen fatastiske kreasjoner! Takk for titten, jeg kommer igjen...

    Stor Klem fra Kristine

    SvarSlett
  104. Kom tilfeldig over bloggen din,og det er jeg glad for:)
    Kjempe fin blogg med mye spennende!
    Har lagt meg til som følger og linket til den på min blogg.
    Jeg ønsker meg den første kjolen(jeans kjole)
    3 lodd til meg:)

    Ønsker deg en fortsatt fin dag:)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  105. Hei!
    Kom tilfeldigvis over bloggen din.
    Klart jeg vil være med i trekningen om en kjole!
    Har jo sett disse kjolene og syns de er kjempefine.
    Det må bli str. L på meg, og jeg kler nok best den røde. (Lov å håpe, selv om jeg ser du har fått veldig mange svar.)

    SvarSlett
  106. Oi, nå ser jeg at folk tar flere lodd!
    Er det sånn at jeg bare kan si: Jeg tar tre lodd, så gjør jeg det :)
    Siden jeg meldte meg på med ett lodd i stad, skulle det bli fire tilsammen på den røde str. L
    Har tatt meg den frihet å legge meg til som følger på bloggen din :)

    SvarSlett
  107. Vilken härlig giveaway.
    Jag har spetsat in mig på nummer 3 eller nummer 4.Jag har lagt in din bild på min blog.
    Såklart att jag följer din blog

    SvarSlett
  108. Utrolig flotte kjoler, kan ikke si nei til en slik mulighet :) Blir 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  109. Flotte kjoler! Jeg ønsker meg den grå og burgunder kjolen!
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  110. 2 lodd til meg :)
    Utrolig lekker giveaway!
    Om jeg skulle være en av de heldige ønsker jeg meg den vinrøde og grå fleece-kjolen.

    Klem Monica

    SvarSlett
  111. Jeg er veldig glad du har ryddet! Tenk å kunne bli den heldige vinner av en flott dongerikjole!
    2 lodd til meg!

    SvarSlett
  112. Så härliga kläder! Är gärna med i din fina utlottning! Deltar med 3 st lotter!
    kiaiume@hotmail.com

    SvarSlett
  113. Det er klart jeg må være med i denne fantastiske giveway din!! 3 lodd på meg.
    Er følger fra før, kommenterer her og har lakt ut link i bloggen min:):)

    SvarSlett
  114. Å så fine kjoler. jeg ønsker meg den fine fleece kjolen i grå/burgunder.
    Linker til deg fra bloggen og følger også bloggen din

    SvarSlett
  115. Fant bloggen din via et innlegg på bloggen til Britt! Ble nysjerrig og tok turen innom for å kikke, og bloggen din var virkelig velverdt et besøk. Prøver lykken på olakjolen jeg. Tar to lodd; følger og kommentar. God helg!

    SvarSlett
  116. Ett lodd på me. jeg har kjøpt kjole av deg og jeg har vært mange ganer på sida di.
    Vigglo

    SvarSlett
  117. jag vinna!, så söta! vilken underbar blogg och design!

    SvarSlett
  118. To lodd til meg :) Jeg drømmer om Ellen Sand-kreasjon i grått og burgunder. Jeg har linket til konkurransen din på bloggen min.

    SvarSlett
  119. Jeg tar tre lodd, og håper å vinne en av de to nederste - blå kansje? eller rød?

    Blir superglad uansett hvilken jeg skulle være så heldig å vinne..

    Har linket i bloggen min, og lagt meg til som følger av din blogg.

    SvarSlett
  120. Jeg tar tre lodd - likte den siste kjolen, men L er nok litt stort så da får jeg satse på å vinne dongerikjolen (likte den også) ;0)

    SvarSlett
  121. 3 lodd på meg, og jeg tror jeg vil vinne kjole nr. 3 (grå/burgunder), selv om nr. 4 var like fin! Superflotte kjoler du lager! :)

    SvarSlett
  122. For noen lekre kjoler, takk for at du vil lodde dem ut!
    Jeg tar da 3 lodd (har lagt til bilde med link i bloggen min samt at jeg følger bloggen din + kommentar).
    Min favoritt er den siste kjolen i grå/petroleum :-)

    SvarSlett
  123. Trekker to lodd og drømmer om å vinne den redisign-jeanskjolen. Den var nydelig!

    SvarSlett
  124. Wow, denne give awayèn vil jeg være med på. Jeg ønsker meg dongerikjolen og krysser alt av fingrer og tær.
    Ønsker deg en fin uke.
    Hilsen Susanne

    SvarSlett
  125. Wow for non flotte kjoler du lodder ut! Jeg ønsker meg den fleecekjolen med rødt, jeg. Har ikke egen blogg eller er registrert her, så det blir visst bare ett lodd.

    SvarSlett
  126. Så flotte kjoler du lager!
    Jeg tar gjerne ett lodd på dongeri kjolen:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  127. 3 lodd på meg. Vil gjerne vinne kjole nr. 1 :)

    SvarSlett
  128. jannikhomlong@hotmail.com24. mars 2010 kl. 09:30

    Gudameg så nydelige kjoler!!! Hiver meg på konkurransen 2 lodd, syns den grå/burgunder er helt himmelsk fin!! Nettbutikken neste :-)

    SvarSlett
  129. kjempe fine kjoler du har sydd :) hiver meg med på lodd på den kjolen som er grå/burgunder, mine farger :)

    SvarSlett
  130. Åååååååååååå jeg bare digger kjolene dine du er sååååååååå flink. Følger spendt med hver dag om det er noe nytt. Oppdaget ikke at give awayen din også var for oss uten blogg før i dag og ble super glad :O) Morro at vi også kan prøve oss. Du er en glede spreder med den kjempe fine bloggen din. Har aldri vunnet på noen konkuranse men skulle det være min tur så ønsker jeg meg veeeeeeeeeeldig den nydelige Petrol blå og grå kjolen. Ha en strålende dag, uke og snart påske :O)

    SvarSlett
  131. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  132. Hej! SÅ fina klänningar du gör! Jag vill vara med i utlottningen av jeanskjolen med 3 lodd!
    Fin blogg att få följa!

    SvarSlett
  133. For en fantastisk giveaway! Jeg frister lykken med to lodd, og håper å vinne dongerikjolen til min datter :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  134. For noen fantstiske kjoler, jeg vil fryktelig gjerne vinne den øverste kjolen, så jeg slenger inn et lodd her! Ønsker deg en god påske!

    SvarSlett
  135. For noen lekre kjoler ! Sååå misunnelig på dere som er så flinke med symaskinen,...

    Om jeg er heldig å vinne ønsker jeg meg kjole 3 eller 4. Det blir 2 lodd på meg, følger og kommenterer.

    Ha en fiiin fredag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  136. Oi, dongerikjolen var kjempefin, men ikke i min størrelse er jeg redd. Jeg våger meg på ett lodd på "kjole i fleece med strikket krage, farge grå/burgunder. Str. L"

    SvarSlett
  137. hei så flotte kjoler du lager da.jeg tar 1lodd og er str L.
    Klem

    SvarSlett
  138. Hei. så artig å finne bloggen din. ble nysgjerrig når jeg så link med bilde av den fine kjolen øverst på en annen blogg. Kjempefin, jo!! Og jeg er størrelse S/M! :) Så greit!! ;)
    Er misunnelg på sånne som deg som greier å få idéene ut i livet, og mesterer symaskina på et sånt nivå! good job!

    jeg tar to lodd. Lenker til konkurransen din inne hos meg. Nå krysser jeg fingrene for at jeanskjolen blir min!!

    Jeg har forresten blogglotteri hos meg også, hvis du vil ta turen innom. Trekning 1. april, så fortsatt sjans!!

    God påske til deg!

    SvarSlett
  139. Hei. Denne bloggen likte jeg:) Fant deg inne hos lykkehjemmet:))

    Jeg la meg til som følger:)

    Ønsker deg ei fin påske:)

    SvarSlett
  140. Hei.
    Jeg vil gjerne være med på giveaway, når man kan vinne så kule kjoler:)De var kjempestilige!! Om jeg vinner vil jeg gjerne ha jeans kjolen( det første bildet)
    Jeg har ikke egen blogg, så det blir ett lodd på meg.
    Ha en flott påske.
    mvh Minelle
    Ha en flott påske:)

    SvarSlett
  141. Hei.
    Så flott giveaway du har.
    Den blir jeg gjerne med på.
    Og siden jeg har bursdag i morgen, hadde det jo passet fint med en forsinket bursdagsgave.
    Syntes den siste blå kjolen var lekker, og akkurat riktig størrelse også....
    Og siden alle gode ting er tre, blir det tre lodd på meg..
    tirsdagshilsen
    HegeT

    SvarSlett
  142. For noen premier! Må være med jeg også. Premieønske: En av voksenkjolene. Om jeg må velge... jeanskjolen...eller. Alle er nydelige.
    Blir følger i dag.

    2 lodd

    Hilsen Fama anihaarb@online.no (har ikke egen blogg men bruk eposten)

    SvarSlett
  143. De kjolene var flotte!! Jeg tar 3 lodd:)
    Falt pladask for dongerikjolen, og har den grå/petrol som andre valg. Lager du slike og selger? Hva ligger prisen på for slike?

    Ha en god påske!

    SvarSlett
  144. For noen fantastiske premier!!!! Jeg vil veldig gjerne være med, og slenger meg på med et lodd på jeanskjolen på bilde nr. 1. Den hadde vært SUPER nå til våren!!!! Jeg krysser fingre & tær.....!!

    God påske:-)

    Mvh
    Tingeling
    cath.zim@hotmail.com

    SvarSlett
  145. Nydelige kjoler, har aldri sett noe saannt flott...
    3 lodd takk:)
    oensker: en av voksenkjolene, med jeanskjolen som foersteoenske!! :)

    SvarSlett
  146. Kjempelurt å rydde litt! Særlig når noen kan ha glede av det. Jeg synes kjole nr.1 er fin. Ett lodd til meg. God påske. Lisbeth

    SvarSlett
  147. Hei:)

    Flotte kjoler!
    Ønsker gjerne å bli med i trekningen. Siden jeg ikke har blogg blir det et lodd til meg. Likte best dongerikjolen, og den i grå/burgunder etter den..

    Ha en god påske!

    Mvh Anne Lill, annelkvam@gmail.com

    SvarSlett
  148. så fine alle kjolene dine, men den første og den siste var definitivt ett hakk over! vil gjerne ha et lodd!

    dumpa innom bloggen din ved en tilfeldighet nå, men kommer garantert tilbake.

    -Frid

    frid@evilspurv.net

    SvarSlett
  149. Mydelige kjoler! Jeg vil gjerne ha tre lodd jeg da :D Vil helst ha kjole nummer 1, eventuelt kjole nummer 3 :)

    SvarSlett
  150. Å så flott giveaway! Jeg vil selvfølgelig delta i trekningen! Likte dongerikjolen best, men tror ikke den passer til meg. Likte også godt den burgunderfarga fleecekjolen! :D

    SvarSlett
  151. Så utrolig snill du er som gir bort så fine kjoler.

    Jeg vil gjerne delta med 1 lodd og om jeg skulle være så heldig å vinne så ønsker jeg meg kjole nr. 4.

    Ha en fin påskehelg.

    Mvh KristinS

    SvarSlett
  152. va fin den första klänningen är!
    2 lotter!
    (följer dig via bloglovin)

    SvarSlett
  153. Kjempeflotte kjoler du syr!!!! Jeanskjolen på bilde nummer 1 var både søt og tøff på en gang, den likte jeg veldig godt.... kunne godt tenke meg den, og tar gjerne et lodd på den;)

    SvarSlett
  154. Da ble det tre lodd på meg, og jeg ønsker enten fleecekjolen i grå og burgunder eller jentekjolen. Kjolene dine og designen din er kjempeflott, og jeg har vært en del turer innom for å titte (ja, jeg er en bloggsnik ;) )

    SvarSlett
  155. Kjempefin giveaway, jeg blir gjerne med. Liker alle kjolene dine.

    Og kjempefin blogg du har!

    Masse herlig inspirasjon, jeg legger meg til som følger hos deg! 2 lodd.

    Har lagt ut en liten giveaway hos meg også. Veldig hyggelig hvis du har lyst til å komme en tur innom.

    Ha en fortsatt fin påske!

    :-)

    SvarSlett
  156. Kjolene dine er flotte! Jeg vinner aldri, men om jeg skulle gjøre det, så likte jeg nummer 1 ekstra godt :)

    SvarSlett
  157. Jeg slenger meg gjerne med på tampen av denne fantastiske give away`n din! Jeg tar to lodder og håper å vinne kjolen i grå/petrol, siden jeg desverre ikke får på meg den flotte redesign dongerikjolen!

    SvarSlett
  158. Oj, det var veldig mange som gjerne vil ha en kjole. Jeg og! Håper jeg blir trukket på på en av de to siste.
    Har blitt følger.
    Har skrevet kommentar.
    Legger ut link i min blogg i morgen.

    SvarSlett
  159. Å så gøy da! jeg blir med med 3 lodd! Førstevalg må være dongerikjolen øverst! Knallfine kjoler alle sammen.
    Anne

    SvarSlett
  160. Jeg innser at det er tatt absolutt flest lodd på dongerikjolen, men vil også helst (og veldig veldig gjerne ha den). Tre lodd. Flott arbeid

    SvarSlett
  161. Redesign i dongeri - nydeleg. Også vakre fleecekjoler. Du syr nydelige plagg ! Gerd

    SvarSlett
  162. Heldigvis rakk jeg det! Er en evighet siden jeg så konkurransen første gang, men så var det det med linkingen da...
    Nå er link på plass, og jeg er følger. Så da blir det tre lodd.
    Synes nr 1 er nydelig, men jeg kommer dessverre ikke inn i den. Dermed helst nr 4, siden det er mer "min" farge enn nr 3. PS. Krysser fingrene - blir nemlig 44 dagen etter trekningen... :)

    SvarSlett
  163. 1 lodd på dongri kjolen (kjole nr1) nydelig! :)

    SvarSlett
  164. Tar tre lodd, jeg *evig optimist* Skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg den øverste kjolen - jeanskjolen.

    Gleder meg til å følge bloggen din videre :-)

    SvarSlett
  165. Wow!!!!! :):)

    Så utrolig fiiiine kjoler:):)
    Tenk å eid en sånn da:)!!!!
    De to nederste i L falt jeg for:)
    Denne siden er lagret på favoritter=)


    Med vennlig hilsen Katharina
    kathy_t84@hotmail.com

    SvarSlett
  166. Hei, vil gjerne være med,blir 2 lodd da!♥ alle kjolene er helt nydelige,vanskelig å velge...Helst nr 1,men også dem 2 siste:)Klem

    SvarSlett
  167. Ett lodd for kommentar i innlegget - this is it
    Ett lodd for å følge bloggen min - selvfølgelig, følger allerede
    Ett lodd for bilde med link i bloggen din - done!!

    Så da blir det tre lodd på den grå og burgunder kjolen =O)
    (ikke lett å velge akkurat, hehe)

    SvarSlett
  168. Gosjameg!! (som Sissel Kyrkjebø ville sagt)
    Eg vil vere med, og om eg skulle vere so heldig å vinne so ynskjer eg meg jeanskjolen:)
    Eg tek eitt lodd:)

    SvarSlett
  169. Hei! Må bare først få si hvor utrolig fine klær du lager!!! Falt helt pladask for den kjolen på bilde nr.1! ♥ Så denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg. Får ikke til å trykke på følg bloggen av en eller annen merkelig grunn, så da blir det 2 lodd her.

    SvarSlett
  170. :) Fint du minna på dette. Fine produkter alle i hop! Ønsker evt. følgende i premie i prioritert rekkefølge: nr. 1, nr. 3 eller nr. 2 :) Legger meg som følger, så da er jeg kvalifisert for 2 lodd! Krysser fingre!! Fin side forresten, har fulgt med deg en stund!!

    SvarSlett
  171. . Kjole i fleece med strikket krage i fargene grå/petrol. Str. L

    Blir vel med to lodd for meg da.

    Nydelige kjoler, likte at du gir vekk:)

    SvarSlett
  172. Vilka fina kläder du gör. Jag vill gärana vara med å tävla om jeanskjolen i stl M
    miros79[at]hotmail.com

    SvarSlett
  173. Nydelige kjoler!!! Blir gjerne med i trekningen av kjole 4 (og 3 om det er mulig) med 3 lodd :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  174. Härlig blogg jag hittat till! Vill gärna vara med på GiveAway! Tar 3 lotter! 1. Redesign jeansskjole. Str. S-M är min favorit -klänningen är ursnygg!! Ha det gott, Kram//Eva

    SvarSlett
  175. Heia Ellen.
    Vil gjerne være med i trekning av kjole 3 eller 4. Er innom sida di jevnlig, og planlegger å kjøpe meg en kjole når jeg har nådd ønsket størrelse:) Ha en flott dag!
    Dordi

    SvarSlett
  176. Den røde kjolen var nydelig. To lodd på meg, ettersom jeg la meg til som følger hos deg :)

    SvarSlett
  177. Jeg vil veldig gjerne bli med!! To lodd på dongerikjolen til meg selv;)

    Klem fra Lise

    SvarSlett
  178. Jeg vil gerne være med med 2 lodder på præmie nr. 1 :)
    Venlig hilsen Louise

    SvarSlett
  179. Jeg vil gjerne ha et lodd og vinner jeg - er dongerykjolen den jeg gjerne trer på meg!

    SvarSlett
  180. Jeg tar gjerne et lodd

    SvarSlett
  181. Det ble trykket på feil knapp sist. Så jeg prøver igjen.
    Tar gjerne et lodd her på nr 4
    Marit S

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails