fredag 18. desember 2009

En smakebit fra Stjerneteller

I går glemte jeg å legge ut link til smakebiter fra Stjerneteller cd'en.
Ta en tur innom og hør på to av sangene fra cd'en.
Under er bildet som illustrerer sangen "Lykke". Dette er min favoritt.
Jeg synes teksten er så fin. :)

Er du ensom

er du kald og redd

du følte deg sint

men du gråt, kanskje skulle du ledd

ikke akkurat din dag i dag

du har gått deg vill og tapt et slag

du er så lei

men månen viser vei

ikke akkurat din dag i dag

du har gått deg vill og tapt et slag

når du er lei

vil månen vise deg

at lykken bor

like ved

at lykken bor

i deg et sted

3 kommentarer:

  1. Nydelig tekst, ja, og takk for link til nydelig musikk! Jeg synes de tegningene er så flotte også, og gleder meg til å se flere kjoler fra stjernekolleksjonen din!
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  2. Så vakker tekst! Og Pia er ikke den eneste som gleder seg til å se flere kjoler:-)

    Tusen takk for koselig og "trøstende" hilsen:-)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Fy søren jeg er bare så imponert. Nå har jeg bladd meg fra ende til annen i bloggen din. Og du er sååå utrolig flink. Digger kjolene og designet på kjolene du lager. Og designet på vår/sommer kolleksjonen var superskjønne!!!

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails