onsdag 7. juli 2010

Stjerneteller nr. 11!

I går ble jeg ferdig med en Stjerneteller til. Nr. 11 i rekken. Dere som vil vite mer om Stjernetellerkjolene, kan lese her.
Denne er lyseblå med røde detaljer.

"Belte" og ermer i rød bomull med hvite hjerter. Båndet med pon pons hekler jeg selv. Inni pon pon'ene er det klinkekuler :)


I går kveld hadde vi besøk av våre venner fra Nederland. Og vi så selvfølgelig på fotballkampen.
VM i fotball blir ekstra spennende når man kan ha tilhørighet til et av lagene gjennom vennskap. De siste minuttene var utrolig spennende. Nå gleder vi oss til finalen :)

11 kommentarer:

  1. Nok en herlig kjole! Puta under her er ikke så verst den heller. Flinke jenta. ☺

    SvarSlett
  2. Kjempe-stilig kjole Ellen!
    - kult med "klinkis" i snora:-)
    Ha en fin kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett
  3. Stjernetellerkjolene er en av mine favoritter! Elsker fargekombinasjonen på denne:-)

    SvarSlett
  4. Lekkert, som alltid. Skal si du er produktiv. Du syr, hekler og fikser ute. Ikke småtterier hos deg.

    Kan levende forestille meg stemningen hos dere i går. Men dere skal vel se i kveld også, slik at dere vet hvem Nederland kommer til å møte i finalen?

    Jeg skal ihvertfall se.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  5. Nydelig kjole, ble helt forelsket i applikasjonen du har brukt :-)

    SvarSlett
  6. Dine kjoler er så fine. Denne her også, god i fasongen :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Kjempenydelig! Denne passer veldig godt i lyseblå og rødt!

    SvarSlett
  8. Du er så flittiglise ved symaskinen atte ;). Men nå vet jeg at småttisene dine skal være hjemme, så du får nok mer enn nok å henge fingrene i kanskje ;).

    Må bare få si at - wow - for et quiltekupp! Under 500 kr for alt. Det kommer nok til å bli et deilig koseteppe. Det er så ok når det er litt størrelse på ting. Jeg er veldig ydmyk når det gjelder quiltearbeider. Har en tante som har holdt på med dette i mange år og laget de fltoteste ting, tepper og alt annet. Det er så pirk og så mye jobb som ligger bak. Jeg synes det er greit med mine store firkaner jeg - enn så lenge i så fall. Godt for hodet å slippe å tenke så mye ;).

    Ønsker deg en fin kveld - og nå blir det Nederland - Spania fikk jeg med meg. Jeg kunne faktisk bitte litt nederlandsk i mine yngre dager. Var masse barnepike for en nederlandsk familie da jeg gikk på u-skolen - så måtte jo plukke opp et og annet ;).

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails