tirsdag 26. oktober 2010

Det er alltid hyggelig å få en award. Men av og til er det ekstra, ekstra hyggelig. Som når man sitter på Røros og lengter hjem til kjæresten og ungene.
Tusen, tusen takk Elisabeth, Innerst i veien, kult å bli erklært som kirsebær på toppen! Vil samtidig anbefale et besøk Innerst i veien. Masse herlig humor og underfundigheter :) 


Å være kirsebær innebærer at man skal liste opp tre ting man liker å gjør.
Her er min liste:
1. Være sammen med kjæresten og ungene.
2. Skravle med søstersen på telefonen.
3. Sy klær.

Og så skal jeg utnevne fem andre kirsebær.
1. Pia fra Pias verden, du har antagelig fått den, men du fortjener den en gang til.
2. Søstersen Anne Marie, fordi du er den du er for meg.
3. La Ville de Mille, fordi du er sånn en generøs og varm person.
4. Huldras liv og leven, fordi du gir meg så mange hyggelige kommentarer. Takk!
5. UllaBella fordi du pusler med så mye forskjellig og spennende håndarbeid. F.eks de ullenglene, utrolig vakkert!

Ha en flott tirsdag:)

7 kommentarer:

  1. Grattis med flott award, du skjønne kirsebær!
    Skjønner du godt du lengter hjem, men håper du har det bra tross alt:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulere med award! Det var ærlig fortjent! :)

    SvarSlett
  3. Hei søte bær. Veldig hyggelig å gi award når den blir så godt tatt i mot. Det med award kan jo være både og...

    SvarSlett
  4. Gratulerer med bæret Ellen - vel fortjent:-D
    - og tusen takk for at du deler det med meg!
    Tar det med "hjem" så fort jeg kan:-)
    Stå på - bare noen dager igjen nå..,
    klem Hege.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med awarden!! Vel fortjent!! Skjønner at det er tøft og være borte fra dine kjære!!

    Lykke til videre i flotte Røros!!

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye, og tusen takk for at du sendte den min vei også! Blir jo så rørt og glad over å bli tenkt på, og bli sett på som et av bærene på toppen av desserten. :)

    Ja nå er det ikke lenge igjen for deg der borte fra familien, så jeg vil tro du tripper litt for gjensynsgleden med dine kjære. Håper du kommer hjem med fornyet glød, styrke og glede. :)

    Stor klem fra Huldra som er trippelglad i dag! =D

    SvarSlett
  7. Tusen takk, du skjønne kirsebær;) Får se om jeg klarer å sende denne videre i løpet av de nærmeste dagene...

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails