tirsdag 28. desember 2010

Si hei til Mr. Bean!

Denne rasende kjekke apen (ja, det er en ape) har jeg heklet til lille William i julegave. Et av mine gammeltantebarn. (Hmmmm, finnes det ikke et mer snasent ord for gammeltante???)
Den minner meg sånn om kosebamsen til Mr. Bean, derfor kaller jeg den Mr. Bean :) 
Oppskriften på apen eier Charlotte Hustad, men hun er så snill at hun deler. Den finner du i bloggen hennes; Bad Monkey. De som ikke kan hekle selv, kan kjøpe Charlotte sine aper på Epla. :)

Og her er lille William og jeg, noen uklare mobilbilder fra et cafebesøk før jul:)

Og sånn ser det ut når snusket har fått nok av tantes tvangskosing. "Befri meg, mamma!"

Til lykke med jula :)

9 kommentarer:

  1. En skjønn prins ....og en flott bamse har han fått
    Kjekt du er tilbake i bloggverden
    Ønsker deg en fin romjuls tirsdag

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Gammeltante er litt sånn huff!!
    Men Mr Bean var fin :)

    SvarSlett
  3. Gammeltante høres GRÅDIG gammelt ut, he, he:-)
    Knallskjønn mr.Bean og kjempeskjønn sjarmør!

    Klem

    SvarSlett
  4. Nei ,nei, vi er ikke gammel,men vi er nok gammeltanter :):) å det til verdens fineste William.

    SvarSlett
  5. Tøff mr. Bean laga med kjærleik. Kan ikke bli bedre. ☺☺

    SvarSlett
  6. Så flott Mr.Bean er :0) Flink du er Ellen

    SvarSlett
  7. Vil bare si takk for følget dette året! Ha en flott feiring av kvelden. Ser frem til å følge deg også i 2011! Godt nytt år til deg og dine!! Klem!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for Mr. Bean sier William :)
    Han elsker å sutte på den ene arma, så den har blitt litt lenger enn den andre :P Så apa får gjennomgå :P Kjempefin var den :) Gina

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails