lørdag 17. desember 2011

Mitt første julehjerte og juleønsker!

Jeg har laget mitt første julehjerte. Med to forskjellige sider. Veldig fort gjort og veldig artig å lage. Det blir helt sikkert flere av disse. :)

Alt ser fint og flott ut på nært hold. De søte porselens-fluesoppene fikk jeg i kalenderen min :)

Det er noe med flater. Bordflater, skapflater, alle slags flater. De har en utrolig sterk magnetisk kraft på alle slags ting. Tomme juspakker, brev som skal sendes, tomme kakebokser, Kaptein Sabeltannblad....

Nyvaska bilstoltrekk, tegnepapir, innpaknings-stesj, isboks med lego, matboks, flere bøker.... 

Man burde hatt dør i veggen med et hemmelig rom hvor man bare kunne stuet inn ting. Sånn i full fart. Ja, jeg vet. Jeg ønsker meg det samme hver jul. En dør i veggen. Eller en sånn støvsuger de har på frisørsalongene. Som suger opp alt løshåret. Men jeg skulle hatt en som suget til seg alle tingene som legger seg overalt. Og så skulle støvsugeren sortert og plassert alt på sin rette plass. Helt av seg selv.
Det ønsker jeg meg til jul.
:)

PS! Bli gjerne med på GiBorten min :)

6 kommentarer:

  1. Ja hadde ikke det vært noe du. En ordner som rydda bort alt på sin rette plass.I denne søte adventstid hvor pynten skal bugne hvor gjør jeg av alt som er framme ellers i året? Ønsker deg en fin tid både før, og i jula.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ha ha ha, sånne flater med tiltrekningskraft finnes det her også. Faktisk finnes det ikke noen flate uten den tiltrekningskraften tror jeg.
    Finfine hjerter. Ha en super helg.

    SvarSlett
  3. He, he, skullle hatt noe sånt, ja:-) Akkurat sånn har vi det hjemme hos oss, pluss at det er noen som MÅ henge fra seg jakker alle steder det er mulig å henge noe - på gelendere, stolrygger o.l......

    Kjempefint hjerte!!

    Og header du laget ble veldig flott! Så gøy at du brukte mine bilder:-) Klarte dessverre ikke å legge inn kommentar den dagen, men var innom og kikket:-)

    SvarSlett
  4. Kjempefine hjerter! Synes du er flink til å få laget noe av det du har lyst til, det er bra! Prøver å manne meg opp til å rydde selv, det er ikke morro! Ønsker deg en fin dag Ellen <3

    SvarSlett
  5. Fy flate - jeg også ønsker meg sånn sorteringsordner til jul!
    Fy flate - så fine hjerter ♥

    SvarSlett
  6. Kjempefint julehjerte! Og et perfekt juleønske, ønsker meg det samme :)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails