onsdag 21. mars 2012

Nytt gensermønster!

Energien er tilbake. Endelig! Etter en uke med magetrøbbel. 
I dag ble jeg ferdig med denne genseren. Et nytt mønster jeg har laget. Genseren har flaggermusermer med ganske lange mansjetter i svart ribb. Bolen har også svart ribb, i halsåpningen har jeg brukt genserstoffet som ribb. Fasongen har generøs vidde over magen. Jeg har brukt et strikket stoff jeg fant på Stoff&Stil i Trondheim, med et veldig kult retro mønster :)

 


Ha en fin ettermiddag! :)

5 kommentarer:

  1. Kjempefin!!! Fin hals og herlig vidde på ermene, liker flaggermusermer! Så bra at du føler deg bedre! Klem til deg - fordi du fortjener det!!!

    SvarSlett
  2. Veldig fin genser! Blir bra med flaggermusermer på deg. :-)

    SvarSlett
  3. Så FIN du va, både med ny genser og med koselig smil!
    Klem Beate

    SvarSlett
  4. Dette ble kjeeeempefint til deg!! Veldig kledelig :D
    Rett og slett STILIG :))

    SvarSlett
  5. Som vanlig så sier jeg Rålekker!!!
    Følger jeg gjentar meg til det kjedelige, men du lager så mye fint og jeg synes det er fryktelig gøy å se hva du klarer å trylle frem. Du har en stil som jeg liker :)

    Torsdagshilsen :)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails