fredag 16. november 2012

Tips. Billig og bra garn!

Jeg har oppdaga en nettbutikk i Tyrkia som selger garn, Iceyarn. Masse deilig garn. 
Garnet har god kvalitet, det er billig og de leverer raskt. Det tar bare tre dager 
fra du bestiller til du får garnet. Det er RASKERE enn mange norske nettbutikker.
Jeg kjøpte alt dette garnet for bare 200 kroner.


Deilig mohair-garn.

Nydelig ullgarn med gulltråd.

Viscose og bomullsblanding.

Alt garnet skulle jeg bruke til denne genseren som jeg holder på med. 
Men garnet er utrolig drygt. Nå er jeg ferdig med hele forstykket og nesten 
hele bakstykket. Jeg har så langt bare brukt ett nøste med mohair, to nøster 
viscose og litt av et ull/gull-nøste.Så det blir i hvert fall en genser til:)

 

:)

8 kommentarer:

  1. Dette er det samme garn-merket som jeg har bestilt fra Tyrkia mange ganger (yarn-paradise.com). Tar akkurat 28 timer fra jeg bestiller til varene er levert på døra. Men i fjord vinter hadde de mye bedre utvalg i ullgarn enn nå. Så håper de får inn igjen bedre utvalg i alpakka, merino og ull (som ikke har så mye kunstfiber i). Spennende prosjekt du holder på med! Blir fint!

    SvarSlett
  2. Lekker genser!
    Du er så flink og produktiv! :)
    Jeg har gi-bort på bloggen min nå! :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for tips:) Det var virkelig billig!! Synes det er så dyrt med garn her i Norge, det lønner seg jo ikke å strikke i det hele tatt. Skal inn og sjekke om de har alpakka:) God helg til deg:)

    SvarSlett
  4. Ikke fått malt gulvet ennå? ;-)

    SvarSlett
  5. Jeg har begynt i dag, Bjørg. Det vil si, jeg har salmiakk-vaska gulvet. Så blir det pussing og kanskje jeg orker å begynne med sparkling i dag også.:)

    Ja, Anita, de har alpakka.
    :)

    SvarSlett
  6. Det var jo utrolig billig,
    og den genseren så nydelig ut:)

    SvarSlett
  7. Takk for tips! Jeg har også tenkt å bestille fra Tyrkia, fikk tips av en venninne som har handlet samme garn derfra. Tror hun hadde fått 18 nøster for 200 kr, bare det er grunn nok til å aldri handle garn i Norge mer. :P

    SvarSlett
  8. "Billig og bra garn fra USA"??

    Ellen, det omtalte garnet er da vel tyrkisk?

    Kan styre meg for akrylblandingar - men der er jo også reine ullgarn og alpakka.

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails