søndag 11. april 2010

Lille Martine tunika!

I dag fikk jeg endelig sydd litt. En sommerlig tunika. I mangel på mer kreative navn, ble den rett og slett kalt Lille Martine. Den er sydd i rød og limegrønn  lillemartine. Knyttebånd under bysten og blonder på ermer og skjørt. Den fine blonden har jeg kjøpt hos Sydilla.no Der kan man også få kjøpt mye annet fint, bl.a. mange fine stoffer som jeg gleder meg til å få prøvd snart. 
Lille Martine kan syes lengre og bli en fin sommerkjole. Ermene kan syes som helt korte puffermer. Lille Martine kan bestilles. Legger ut forskjellige fargekombinsajoner i morra. Håper jeg.
Hvis du klikker på bildene, blir de større og du kan se detaljer om du ønsker det :)
:)

19 kommentarer:

  1. Sommerlig (og vårlig!) og flott! Likte fargekombinasjonene! Og du er jo en vakker modell, som vanlig!

    SvarSlett
  2. Den var kjempesøt og sikkert lekker som kjole også!
    Du er flink!

    Nyt dagene og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Den var utrolig fin! Sommerlig og supersøt!

    Ha en fin kveld og en fin kommende uke!

    Klem

    SvarSlett
  4. Ja her er det bare å gjenta de før meg; Så sommerlig og søt. Og superflott bilde av deg, det øverste. Er det de svenske treskoa du har på deg, gode å gå i?

    SvarSlett
  5. Tusen takke dere snille damer :)
    Ja, Elisabeth, det er de svenske Swedish hasbeens. De er faktisk veldig god å gå i. :)

    SvarSlett
  6. Så flott den var!! nå fikk jeg syånda i meg. Litt seint kanskje... sukk. Den tiden, den tiden. Strekker ikke til.

    Men men. Ha en flott uke som kommer!!

    SvarSlett
  7. Åhh, den va fin Ellen, fikk lyst på den å ja.Sommer stemninga kjæm vel når man får på sæ nå sånt. Skulla ønska æ va så flink te å sy sjøl.

    SvarSlett
  8. Å så søt ,like søt som du.

    SvarSlett
  9. Heisann,
    Jeg er her og følger med selv om min blogg er heller stille for tiden.
    Skjønn tunika du har laget.
    Har du flere av Easy living tunika??
    Ønsker deg en super vårdag.
    Klemmer fra her.

    SvarSlett
  10. Den var utrolig skjønn, Ellen! Virkelig vårlig og herlig:-) Og du kledde den utrolig godt!

    Klem

    SvarSlett
  11. Flott tunika, i friske vårlige farger. Nesten så jeg kjenner lukta av hjemmebakt brød og spirende pelargonia... (o:

    SvarSlett
  12. Kjempesøt tunika! Jeg skal også lage tunikaer snart, skal være med på en utstilling i juni, og det hadde vært kjekt å ha med der.

    Ellers lagde jeg butikk på Epla, som du synes jeg burde gjøre, og jeg har allerede solgt 2 ting!! Kjempefornøyd! Så det var lurt.

    Janne

    SvarSlett
  13. Så søt og sommerlig og frisk! :)

    SvarSlett
  14. Spørs om jeg ikke må ha meg en tunika på et eller annet tidspunkt.

    Dette var også noe for min smak, som så mye av det du lager.

    Klem

    SvarSlett
  15. Fy søren så lekker den er!! Den er nok kjempe deilig å ha nå på vår/sommeren :)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  16. Kjempesøt tunika. Tusen takk for gode råd på bloggen min :)

    SvarSlett
  17. Tusen takk alle sammen :)
    Så artig at du har solgt på Epla, Janne!! :)
    AnneLavendel, bare hyggelig :)

    SvarSlett
  18. Og forresten blir jeg fru Janne Sand 7.august... :) Festlig!

    Klarer du å leve av å lage ting, eller har du jobb ved siden av?

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails