fredag 4. juni 2010

*GøyPåLandet* Nr. 2. Kjole til salgs!

Dette er en ny variant av *GøyPåLandet* kjolen. Den er sydd i lysblå/blå lillemartine. Strikk i halsåpningen og er parti med vaffelsøm under bysten. I stedet for blonde har den kroklissebånd på kappen.



Tilbehør er jo viktig og jeg skulle virkelig ønske jeg var i stand til å gå i sånne sko. Synes disse skoene er nydelige. Men de tilhører min datter som begynner å få en ganske stor og flott skobeholdning.


Følger du linken til høyre: 'Kjoler til salgs!'
finner du de kjolene jeg har til salgs på nettsiden min.

:)

10 kommentarer:

  1. Den var kjempelekker!! Og du skal se vi får sommerkjolevær nå;)

    Ha ei riktig god helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så flott den var....liker stoffet så godt og flotte detaljer på den.
    Ha en fin helg

    Klem

    SvarSlett
  3. Åh, det er noe med denne kjolen som treffer meg rett i hjertet. Fasongen er jo slik at de aller fleste kan bære en slik kreasjon.

    Skoene var kjempelekre, og personlig har jeg også måttet kaste inn håndkleet når det gjelder høye hæler. Alt har sin tid.

    Klem

    SvarSlett
  4. Utrolig lekker kjole! Og den blir jo ikke mindre flott på deg:-)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Jammen Ellen, jeg skal jo vinne kjole nr 1! Så jeg venter med å handle...Supersøt kjole. Da jeg så det første bildet i helfigur tenkte jeg; Vi må få se skoene! Og litt scrolling nedover så var de der, hi hi. Fjonge sko, merker meg at husets kvinner har nette føtter. ☺

    SvarSlett
  6. Søte sommerkjoler!! Jeg har faktisk hatt en maken sydd av min MOR når jeg var 6 år. Var veldig glad i den og husket jeg presset meg i den til jeg var minst 8 år selv om den da både var i det korteste og trangeste laget:)

    SvarSlett
  7. Nydeleg kjole og stillige sko!! Eg har lagt deg til "lista" mi. Du har ein flott blogg.
    God helg !

    SvarSlett
  8. Nydelig kjole! Og du kan kunsten å posere! Med en liten koffert og kule sko!

    SvarSlett
  9. Nydelig kjole du har sydd:)

    SvarSlett
  10. Hei hopp.
    Så flink du er.
    Legger inn kommentaren til utradisjonell brudekjole her jeg:)
    Jeg som snart er ferdig å sy kjolen min i HVIT selvfølgelig. Jeg var for feig til å velge annen kul farge, men men kanskje røde sko? Ja det blir tøft. Tørr jeg?

    Gøy på landet kjolen er supersøt.

    Ha en strålende dag

    Hilsen
    Randi

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails