torsdag 25. august 2011

Flaggermusprikker! Auksjon uke 35!

Auksjon uke 35!
By på en hvit flaggermustopp med svarte prikker. Sydd i deilig lett bomullsjersey. Str. 42.
Startbud: 450,- Hvert bud må økes med minst 10 kroner.

Synes jeg begynner å få taket på de mest vanlige modell-uttrykkene nå :)
Med forskjellig tilbehør passer denne både til hverdags og fest.
Festtilbehør: svart bukse, rød leppestift, røde sko, rød veske og rødt hjertesmykke. Glemte å lakke neglene røde, men det hadde selvsagt hvert prikken over i'en :D
Til hverdags passer den veldig godt til jeans.

Den svarte buksa jeg har på har jeg helt glemt at jeg hadde. Jeg legger skylden på mangelfull garderobe. Klærne min er spredd på FEM rom. Ikke rart jeg ikke finner klærne mine. Eller glemmer de. :)

Siste budkommentar innen fredag 2. september kl. 18.00 har vunnet produktet.
Har du spørsmål ang. aukjonen, må du bare spørre i kommentarfeltet. 
Ønsker du å gi bud, skriver du for eks. i kommentaren:
"Jeg byr 60 kroner." Har du ikke blogg må du huske å ta med navnet ditt.
Pengene går til Leger uten grenser.
Mer om innsamlingsaksjonen min kan du lese her og her.

Ha en flott dag! :)

6 kommentarer:

  1. Så flott Ellen, du rockar!

    /singh skapar

    SvarSlett
  2. For en fantastisk fin idé å samle inn penger til Leger Uten Grenser på denne måten.
    Jeg byr 100,- kr :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Jeg hadde visst ikke forstått helt dette konseptet, jeg, og var litt snar. Beklager!

    Mitt bud er på kr 500,-

    SvarSlett
  4. Du all verden. Finnes det flottere fotomodell?

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei, hei! Ja, jeg så mailen fra deg, men jeg har rett og slett ikke kommet så langt at jeg har fått lagt inn betaling enda. Skal se om jeg får ordnet det i kveld når ungene er i seng. :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei! jeg vill bare si at veska kom i posten i dag og den er kjempefin ,veldig fornøyd.
    Jeg har link på siden min ,ha en fin dag ,Marit.

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails