lørdag 18. mai 2013

Når sola skinner tar man symaskina med ut!

I dag har vi hatt nok en godværsdag.
Så jeg tok like greit med meg symaskina ut :)
Vi har kjøpt oss nye utemøbler på Ikea og det ga inspirasjon til å sy litt uteputer.


Jeg har også kjøpt nytt fotoapparat som jeg ikke har lært meg å bruke enda.
Enten ble bildene alt for lyse, eller de ble alt for mørke.

Med dette fikk jeg gjort et skikkelig jafs i stofflageret
og jeg fikk bort en stor sekk med puter fra mørkloftet.
Kjekt, siden jeg har ambisjon om både å få slanka stoffhyllene litt
og få rydda på mørkloftet.
:)


Til sitteputen brukte jeg ganske tjukk platevatt fra S&S.


De neste to dagene skal bli like fine.
Yea!
:)

2 kommentarer:

  1. Så kjekt bare å sy seg noen puter:) Vi fikk plutselig sommer i dag, vi og. I morra reiser jeg til India, og da er jeg vel garantert varme:)

    SvarSlett
  2. Her var det mange fine puter, så flink du er!

    To fluer i en smekk også forstår jeg:-)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails