søndag 13. oktober 2013

Garnrester!

I fjor vinter kjøpte jeg garn fra Iceyarn.com til en genser til meg selv.
Jeg har tydeligvis store problem med å finne ut hvor mye garn jeg faktisk trenger,
for jeg satt igjen med et betydelig restlager.
Siden jeg har innført innkjøpsstopp på garn inntil jeg har brukt det jeg har, 
har jeg den siste tiden kastet meg over restegarnet.
(Innkjøpsstoppen funker ikke i virkeligheten, men det er en annen historie)
Det siste produktet ble denne rundhalsen i deilig, supermykt mohairgarn.


Jeg hekla staver med tre tråder på heklekrok str 4.

Halsen er 30 cm høy og 164 cm lang.

Dette var garnet jeg kjøpte for ett år siden.


Dette er det jeg har igjen.
To nøster med merinoull med gulltråd, fire nøster med lingarn og en liten rest mohair.
Ullgarnet skal bli strømper, lingarnet en liten heklet topp (tror jeg). 
Mmohair-resten aner jeg ikke hva jeg skal bruke til.


Det jeg har laga så langt av garnet. 
Til genseren til Eimund fikk jeg også brukt opp det blå garnet jeg strikka 
denne genseren av :)

I går brukte jeg en del av dagen ute i naturen, 
så da kan jeg bruke en god del av denne dagen til strikking, ikke sant? 
Jeg har fått strikkedilla...
Ha en fin søndag!
:)

1 kommentar:

  1. Kjøpestopp er tingen å gjøre innimellom. Det kan nok være økonomisk og miljøvennlig å tømme lagrene av og til, ikke bare handle nytt. Og det gir masse god samvittighet :)
    Halsen du har laget så bare helt herlig ut. Og så likte jeg godt sokkene, de så superdeilige ut.
    Ønsker deg en fin søndagskveld!
    Anette

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails