fredag 12. februar 2010

Mitt eget Uniform Project!

Nå er jeg veldig stolt og veldig fornøyd med meg selv. Jeg har laget mitt eget Uniform Project! Her kan du lese om det originale prosjektet. Min kjole er sydd i lin. Den har åpning i venstre side, lukket med nydelige perlemors hjerteknapper. Akkurat denne detaljen er jeg veldig fornøyd med.
Målet med dette kjoleprosjektet er å skape en kjole/tunika som er tidløs og som er lett å kombinere med ulike typer tilbehør. I dag viser jeg to måter å bruke kjolen på.


Kjolen har ikke fått navn enda. Noen som har gode forslag??

:)

10 kommentarer:

  1. Det er så digg med klær som er tidløse og kan brukes til alt. Morsomt når man kan bruke dem i ulike versjoner.

    hmm....*tenke tenke* Den er klassisk,kan brukes i en mikse med ulike andre type klær,og kan da fort bli et yndlingsplagg,og er behagelig å gå i...det får meg da til å tenke: easy living.

    ønsker deg en god helg Ellen :)

    SvarSlett
  2. Veldig bra forslag, Laila. Veldig bra! :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin! Stilig, tidløs og kan kombineres med det meste. Synes easy living var et godt forslag:-)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Sprekt! Gleder meg til å se alle de 365 variantene. :-) Synes Lailas navneforslag var bra.

    SvarSlett
  5. Navnet easy living og tunikaen i seg selv er virkelig flott. Håper den kan lages til oss som er litt større enn damene vi ser i diverse blader. Virkelig flott og kreativt arbeid du har gjort.

    Savner deg på bloggen.

    Fredagsklem

    SvarSlett
  6. Så stilig den var! Den kan du bruke til mye ja! Skikkelig kul! God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  7. The Uniform Project er vel egentlig basert på Brown Dress Project (www.littlebrowndress.com)?

    Easy living var et bra navn og det var lekkert med de knappene i siden. :o)

    SvarSlett
  8. I love it! Den var super snygg! Jeg elsker lin så gör gjerne mer saker i det materialet.
    Navn forslaget syntes jeg også var veldig bra.
    Klem og ha en fin dag vennen!

    SvarSlett
  9. Herlig snitt! Og fine detaljer, og lin er godt å ha på!!!

    Fint navn forslag!

    Ønsker deg en fin helg :)

    Klem fra Anett :)

    SvarSlett
  10. Superfin! Blir så inspirerad av idén.

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails