tirsdag 4. januar 2011

Inspirasjon!

Jeg sitter her i sofakroken og hekler på det store teppet mitt. Det blir skikkelig fint og jeg er veldig fornøyd med meg selv. :)
Men man må jo ta pauser og i pausen min kom jeg på at jeg skulle sjekke ut hva som finnes av heklede produkt på Epla. Jeg kom over en særdeles kreativ dame. Elise Randa hekler de fineste ting under merket: FRIKLING.
Se bare på dette nydelig vognteppet. Det er friheklet.



Artige bokmerker.

Herlig uro.

Morsom krage.

Pute i mine favorittfarger.

Og mye mer. Så til dere som ikke hekler selv, det er ingen grunn til fortvilelse. På Epla finner man de herligst ting man kan kjøpe :) 

3 kommentarer:

  1. Å, det teppet var lekkert! Mine forsøk på "frikling" har aldri vært i nærheten av noe sånt...

    Epla er et sted fullt av fristelser:-)

    SvarSlett
  2. Hei igjen:-)

    Jeg lager collagene mine i Picasa, er det ikke der du lager dine og?

    SvarSlett
  3. Der var det mye fint! Helt enig med deg - Epla har det man trenger:)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails