fredag 7. januar 2011

Løs hals!

I går begynte jeg på det som egentlig skulle bli en hals slik som denne fleecekjole har,

men som til slutt ble en løs hals. Dermed endret hele kjoleideen seg. Sånn er det. Jeg måtte bare ta bildet av strikketøyet sammen med min nye pysj. Utrolig søt, ikke sant? Fant den på Ellos :)

Og denne herlige halsen er grunnen til at alt endret seg. Synes den er så nydelig. Et av mange herlige mønster hos http://www.garnstudio.com/.

Den turkise fleecekjolen er ferdig montert. Den har litt utringning, derfor altså en løskrage jeg kan bruke når det er kaldt. Den venter bare på å bli pyntet med strikkede mansjetter, løshals og noen andre ideer jeg har. Så nå er det bare å strikke i vei :)
God helg!

4 kommentarer:

  1. Kjempefin løshals du viser. Forstår godt at du vil lage den. Jeg har sendt deg en e-post nå:)

    SvarSlett
  2. Utrolig lekker kjole. Du er så flink. Du kler den sikkert veldig godt. Fin farge til deg. Du er jo reine motekunstneren du,Ellen.Flott hals. Ønsker deg en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  3. He he, artig å kunne skrive "Så flott hals" i kommentarfeltet...;)
    God helg!

    SvarSlett
  4. tusen takk for koselig komentar i bloggen min.

    hunden min er en rodesian ridgeback, bare mini'en i forhold til en grand danois, men en veldig nydelig jente.

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails