lørdag 12. november 2011

Veske til Anna!

Anna ønsket seg en veske av dette stoffet som jeg har sydd kjole av tidligere.  Og det er et nydelig stoff. Det er vanskelig å få frem fargene på bildet, men bunnfargen er lilla. Vesken er sydd etter samme modell som den forrige, men denne er større. 

På denne veska er skulderreima knytta fast i en ring på den ene sida. Du kan knyte den så reima blir lang eller kort. Ringen fant jeg i verktøykassa mi. Den er av jern og er ganske rustik. Stilig, synes jeg. Veska lukkes med glidelås.

Foret inni har store retro-blomster i lilla, grønt og turkist.

Inni har den en lomme med hjertesøm.

Jeg har sydd fast en dings med nøkkelring og karabinkrok til å feste saker og ting i.

Det gjenstår å se om bestilleren blir fornøyd. :)


Da er det bare tre følgere fra trekning!
:)

7 kommentarer:

  1. Så flott og forseggjort veske.
    Tenker Anna blir fornøyd:)
    Krysser alt jeg har for at den andre blir min.
    Kos dere på båttur.

    SvarSlett
  2. Stilig veske med herlige farger og detaljer!
    Ha ei riktig god helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Absolutt fornøyd :)

    SvarSlett
  4. Knallfin veske! Synes stoffene er såå fine! Heldige Anna!

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails