onsdag 9. mai 2012

Smart reparasjon? YES!

Da fikk jeg endelig reparert buksa mi. Og denne gangen har jeg FULGT min egen tutorial på ordsky/overføring til strykeark. :)
På lappen står ordene: 
An essential aspect of creativity is not being afraid to fail.
Fine ord :)



Og dette er hva jeg får til for tida. Høyre skulderen min gikk i lås her ei natt. Eller
'jeg lå den forderva', som noen sier. Etter det fungerer nakke, skulder og arm svært dårlig.  Særlig i kombinasjon med pc.
Så det blir lite av det meste, blogging i særdeleshet.
Noe det blir mye av er å ligge på sofaen. Og der blir det mye Greys anatomy. For noe man jo gjøre. Jeg holder nå på med sesong 3. I går ble de 3 episoder. Eller fire kanskje...
Elsker denne gjengen, altså :)

Kos dere der ute i den virkelige verden.
Jeg kommer snart på besøk igjen.
:)

5 kommentarer:

  1. Så stilig det ble til slutt da :)
    Håper skulder er på plass igjen ganske snart :)

    SvarSlett
  2. Viktig å ikke gi seg - det ble fint nå da!

    Veldig kjedelig å ikke få gjort noe særlig. Til og med Grey's Anatomy kan man bli lei av om det blir for mye. :-)

    God bedring!

    SvarSlett
  3. God betring med skuldra. Ikkje godt med slike plager kan eg skrive under på....
    Tøff bot på buksa. Du er så kreativ altså :)

    God betring !!

    SvarSlett
  4. God bedring Ellen ♥ Bli fort bra !!!!!

    Den lappen ble veldig fin/stilig :)

    Klemmer til deg

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails