onsdag 17. oktober 2012

Inspirasjon hekling!

Jeg ble sittende å bla i heklemønster på siden til Craftsy i går. Craftsy har ikke 
bare mønster. De selger også online kurs i hekling, søm, strikking, m.m. Her finner du 
kurs i hvordan du kan kopiere favorittbuksa di, hvordan lage et A-line skjørt, hvordan 
sy i jersey-stoff, nybegynnerkurs i hvordan du kan bruke symaskin/overlock maskin, osv.
Kursene kan du se når du vil og så mange ganger du vil. Smart!

Men jeg ble altså sittende å se på mønster. Mønstrene finner du her.
Her er noen av heklemønstrene jeg fikk lyst til å prøve meg på..

Denne genseren, men uten frynsene. Knallstilig!

Denne i svart til finkjolen.

Disse var bare så skjønne.

Tenk deg denne i alpakka.  Myk, deilig og varm.


Denne turkise, stilig til jeans.
Dette babyteppet var bare nydelig.

Nydelig sjal, men i en annen farge.

Ble du inspirert?
Om du ikke kan hekle, finner du en hekleskole blant mine tutorials. Det er en film jeg fant på Youtube.
:)

5 kommentarer:

  1. Her var det flere fine modeller, gitt! Det babyteppet er jo knallfint! Ha en fin hekledag! Hilsen Synnøve

    SvarSlett
  2. Åå så mye fint! Jeg fallt for baby teppet, det var bare nydelig. Göy med mye inspiration. Klem

    SvarSlett
  3. Jaaa... fy søren her var det mye lekkert :)
    Ha en fin morgendag, klem.

    SvarSlett
  4. Åh, kor mykje lekkert.
    Eg likar å hekle, men dette blir for store arbeid for vonde skuldre..

    Fin kveld vidare !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Så mye fint! Har aldri kunnet hekle, meen skjønner jo hvor mye lekkert jeg går glipp av. Lagrer tutorial-siden din og må jo bare prøve en dag :)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails