mandag 31. desember 2012

Oppsummering!

Det er kjekt å avslutte året med en oppsummering. 
For min egen del, det er kjekt å se hva jeg har fått til. 
:)

Jeg starta 2012 med å sy Belle-kostyme til datteren min Anna. 


Jeg laga en lampe til kjøkkenvinduet av en kopp fra Ikea.

Jeg hekla denne genseren.

Jeg laga en brudekjole.

Jeg laga noen slike gensere.

Jeg strikka denne vesten til Eimund som han enda ikke har villet bruke.

Jeg redesigna en cardigan.

Jeg laga ugler...

og skjerf.

Et babylappeteppe...

og mange hjerter.

En Superwoman-kjole ble det også.

Jeg laga denne 'dayshopperen'.

Lappeteppe til Ingvar.

Dette var litt av det jeg laga på januar og februar.
Fortsettelse kommer...
:)

Jeg takker også for all hyggelig bloggekontakt med 
dere som titter innom her.
Ønsker dere alle et fantastisk godt nytt år.
Vi sees i det nye året.
:)

4 kommentarer:

  1. Du har produsert masse flott! Ønsker deg og dine ei fin nyttårsfeiring:)

    SvarSlett
  2. Så mye flott! Har høstet mye inspirasjon fra deg i året som har gått :-). Godt Nytt År fra Pam

    SvarSlett
  3. Alldeles kanonbra!!
    Godt , kreativt nytt år til deg! ;)
    Siri

    SvarSlett
  4. Du er produktiv altså! Moro å se alt du får til... Til stor inspirasjon fra meg som ikke har fått tid til å blogge så mye i 2012. Jeg kommer sterkere tilbake nå i 2013!

    Riktig godt nytt år til deg og dine!

    Solveigklem

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails