onsdag 20. mars 2013

Påskeverksted! Idèer.

Her kommer noen idèer til deg som liker å holde på med kreativ hekling og strikking. :)

Disse heklede eggene falt jeg for og har heklet noen sånne. Mønster finner du her hos Garnstudio.

Bilde lånt fra Livet som pysselkiise

Jeg har også laget noen sånne fugler. Mønster fant jeg hos Attic24

Disse strikkede tøflene er sikkert fort gjort å maske i hop. Også et mønster fra Garnstudio.


Denne kyllingen var bare skjønn. Mønster finner du her.


Hva med et kyllingbokmerke eller et harebokmerke til påskekrimmen? :)
 

For den som vil kjøre full påskepakke, kan dette settet være noe :D

For flere idèer, sjekk ut Garnstudios påskeverksted.
Ha en fin påskedag! :)

1 kommentar:

  1. Her var det påskestemning :D
    Tusen takk for kreative linker - må si den fuglen som henger falt jeg totalt for. Må nok hente fram litt påskete gladfarger samt heklekrok og plukke med meg en kvist :)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails