lørdag 23. mars 2013

Retro herligheter!

Jeg trengte en drysseflaske til cappuccino-pulveret mitt og fant disse 
herlighetene på Ebay. Dette er nydelige melkeglass flakonger fra Avon laget i 
1967 som opprinnelig inneholdt badesalt/olje. Etter en grundig vask passer de 
også til sukker, kanel, cappuccino-pulver m.m.




Flaskene passer godt inn i kjøkkenhylla mi. 
De er antagelig laget for å passe inn i kjøkkenhylla mi. Eller hva? :)


Om du fikk lyst på slike flasker, kan du finne de blant annet på Etsy. 
Eller gjør et bildesøk på Google. Bruk f.eks. søkeordene 'avon retro bathoil'.
:)

3 kommentarer:

  1. Kjempefine!
    Jeg har sagt det før, men sier det igjen; den hyllen din er bare såå flott!! Jeg vil også ha en sånn på kjøkkenet!

    SvarSlett
  2. Såå fine! Og den hylla di liker jeg kjempegodt altså. Fin søndag til deg, Pam :-)

    SvarSlett
  3. Falt pladask for disse nydelige flakongene :)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails