mandag 8. april 2013

Genser til Anna!

Denne vinteren har jeg strikket genser til Anna. 
Garnet kjøpte jeg på Ice Yarns. Det har en nydelig grønnfarge med litt skinn i seg.
Ice Yarns selger godt garn til en veldig rimelig penge, og de har utrolig rask levering. Når jeg har handlet, har jeg fått garnet etter ca tre dager.
Jeg har brukt litt forskjellige mønster for å få en enkel genser med raglanermer 
og v-hals. Den lekre grønnfargen skulle passe til en plummerød/rødvinsrød/burgunderrød/ (hva heter den fargen egentlig?) bukse og en sennepsgul bukse.
Jeg ble inspirert til å lage et par collager på Polyvore med utgangspunkt i et bilde av den fine jenta mi i genseren.

Annas sweather 3



:)

2 kommentarer:

  1. Så fin ho va i nygenser`n sin, ho Anna Karoline! Gode farger sammen, og stilig tilbehør i fotomontasjen din. Likte spesielt de grønne skoene, jeg har ei veske de ville matchet:)
    Fin kveld!
    Klem Beate

    SvarSlett
  2. For ei flott jente di har Ellen. Skal si du er flink. den flotte genseren,og det fine oppsettet med bukse og alt i hop. Lekkert,rett og slett.
    Klem

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails