mandag 1. september 2014

En Stjerneteller til Christine! Nr 17!

På fredag, 5. september kommer Christine Sandtorv med sitt tredje album:
Stjerneteller - Dinomaur.
Her kan du høre smakebiter.
Dere som bor i Bergens-området er så heldige at dere kan få med dere releasekonserten på Logen søndag 7. september. 
Billetter kan kjøpes på Billettservice.
I den forbindelse har jeg laget en ny Stjerneteller-kjole til Christine.


Forsiden på albumet har vært utgangspunktet for kjolen.






Jeg har vært så heldig å få lov til å bruke Christine sine tegninger på mine kjoler.
Til sammen har det blitt 17 Stjerneteller-kjoler.
De finner du her under etiketten Stjerneteller kolleksjonen.
Her er et konsertbilde av Christine i den første kjolen jeg laget til henne.


Jeg ønsker Christine lykke til med slipp av Dinomaur og håper mange vil høre på de fine sangene hun har laget.

:)

3 kommentarer:

  1. For en flott kjole med herlige figurer! Christine er jammen heldig! :)
    Ha en fin uke! :)

    SvarSlett
  2. Stjernetellerkjolene dine er så flotte!!!

    SvarSlett
  3. Så kjolen din på tv i dag. Kjempefin!
    ;o)
    Gunn

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails