onsdag 3. september 2014

Genser med flaggermusermer. Gjensyn med gammelt mønster!

Jeg fant dette stoffet på restebordet på Stoff&Stil, viscosejersey i en av mine favorittfarger. Det ble akkurat nok stoff til å lage en genser med flaggermusermer.
Veldig kjapt og enkelt mønster jeg laga selv for et par år siden.
Ermene har ganske lange mansjetter som jeg liker godt.




Mønsteret har jeg brukt bare en gang før, da jeg laga det for to år siden. 
Da laga jeg genseren under.
(Oi, så mørk jeg var i håret den gangen :)



Et alt for fint mønster til å gå i glemmeboka.
Sånn er det når man har alt for mange mønster å holde styr på.
Det lønner seg å rydde i blant.
:)

1 kommentar:

  1. Hei, denne genseren likte jeg veldig godt :) -selger du mønsteret....?
    Mvh Cecilie

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails