onsdag 22. desember 2010

Rødrutet bluse!

Denne blusen laga jeg for noen uker siden. Den er sydd etter et mønster fra Stoff&Stil. Jeg har gjort noen endringer. Selvfølgelig :) I stedet for løpegang og bånd i livet har jeg brukt vaffelstrikk. Blusen var egentlig tenkt til meg selv, men den så ikke bra ut på kroppen min. Datteren min derimot ble kjempefin i den. Men jeg gir meg ikke, synes "flaggermusermene" er så stilige. Jeg har tenkt å gjøre noen flere justeringer på mønsteret, så kanskje den neste utgaven passer meg????



I morra reiser vi til Molde for å feire jul sammen med familien min der. Gleder meg veldig.
Ønsker dere alle en super jul! :)

3 kommentarer:

  1. Kjempefin bluse! Har selv prøvd symaskina til kjole for første gang på 40 år:)
    Ønsker deg og dine ei trivelig jul! Kos deg masse med julefeiring i Molde og takk for hyggelig selskap i året som går mot slutten!
    Juleklem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Du er så utrolig flink! Kjempefin bluse!

    God tur til Molde! Håper dere får en fin og fredelig julefeiring!

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefin bluse, kan tenke meg at den er fin på Anna.vi gleder oss til dere kommer:)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails