onsdag 23. februar 2011

Beautiful Blogger Award!

Jeg har fått en award av Venke. Tusen takk Venke, veldig koselig:)

Venke har mange jern i ilden, hun syr flotte klær som hun viser frem i denne bloggen, har alltid et oppussingsprosjekt på gang som hun viser frem i denne bloggen og har den flotte nettbutikken Sydilla med masse herlige stoff og mye annet som vi syglade elsker.

Følgende spørsmål skal besvares:

1.Ta opp nærmeste bok, slå opp på s 18 og linje 4, hva står det der?
Dårlig med boklesing for tida så her velger jeg min egen vei, som jeg ofte pleier. Jeg velger å skrive det siste jeg las som jeg synes var interessant. Det var en artikkel i bladet Henne om samliv. Artikkelen handler om hvordan man skal få til å bevare det lange forholdet.
"God kommunikasjon, kjærtegn, kos og god sex er mye viktigere enn å gå ned 2 kilo. Det gjelder å ha fokus på vennskap, humor, flørt og en velvillig, kjærlig måte å snakke sammen på."
 "Vennskapet er det viktigste. Det uegennyttige, dype, solide vennskapet er kjernen i et langt forhold."
"Forskning viser at det typiske for et lykkelig, langvarig forhold er at man snakker mye sammen, løser problem raskt og liker å gjøre ting sammen. Det handler altså om et kjærlig vennskap der sex er en viktig brikke."
Bildene vi brukte på bryllupsinvitasjonen :)

 2.Hva så du sist på tv?
Nasjonalgalleriet, et program om kunst.

3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
Jeg hører på Dry the River, et engelsk band vi skal høre på End of the Road festivalen i Dorset/England på september.
Gleder meg sånn!
Finn flere artister som Dry the RiverMyspace Musikk


4.Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
Var på tur til Hammarvatnet i går med gode venner og barn. Skøyter, bål, grilling og kakao. Herlig.

5.Hva har du på deg nå?
Jeans, bluse, briller. Og truse selvfølgelig.


6.Hvilken film så du sist og hva het den?
"Me and you and everyone we know". Nydelig film av Miranda July som fikk hele fem priser på Cannes Film Festival i 2005.


7.Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Ja, helt klart. Jeg skulle gjerne bodd i England. Elsker kulturen, humoren, naturen, alt. Skal dit igjen på september og gleder meg som et barn.
Fra Englandsturen i fjor, Corfe Village med Corfe Castle i bakgrunnen.


Awarden skal nå videre til 7 stykker, så da gir jeg den til disse 7 kreative bloggerne:
 
Felles for alle er at de er kreative og lager masse fint. :)

4 kommentarer:

  1. Så flotte bilder av deg og mannen:)

    SvarSlett
  2. Der dukket min dårlige samvittighet opp, for jeg har nemlig fått denne awarden pluss et par til. Dessverre er jeg av den sorten som ikke får gjort noe med det.

    Klem

    SvarSlett
  3. Grattis med awarden. Og så koselige bilder av dere to;-)

    SvarSlett
  4. Mmm.. Er glad for at du går egne veier jeg, for jeg er sikker på at det du skrev istedenfor en random linje i en bok var mye mer vettugt. Herlige og kloke ord, og takk for bevisstgjøringen. :)

    Sitter og hører på musikken du refererte til også, og vil tro det blir en herlig, lun konsert.
    Bra tatt utfordring, og grattis så mye! Du fortjener det så absolutt. :)

    Nå skal jeg titte innom bloggeren du fikk den av- bare sånn rett etter jeg har oppdatert meg nedover i din blogg.

    Hei og hopp i natten! :)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails