torsdag 17. mars 2011

Garn og idèer!

Det hender coop'en her har supertilbud på  diverse varer. Nå har de supertilbud på garn. Ullgarn i de nydeligste farger. Jeg kjøpte alt de hadde av disse tre fargekombinasjonene. Og kunne egentlig tenke meg å kjøpt mer. Vet ikke helt hva jeg skal bruke garnet til enda men idèer har jeg.

Skoene under her må jeg prøve å lage, de er så skjønne. Boleroen så jeg først hos UllaBella. Den er nydelig og står høyt oppe på lista. Det heklede teppet er også utrolig flott men tror egentlig jeg skal prøve å holde meg til mindre prosjekt en stund.

Hadde jeg hatt ei lita tulle, skulle jeg helt sikkert ha strikket det nydelige settet under her. Fantasidyret er veldig fristende å prøve seg på. Og den og den og den og den og den....

Sukk, det er så mye jeg kunne tenke meg å lage.
Alle mønster finner du hos Garnstudio. Et fantastisk nettsted hvor alle oppskriftene er gratis.
:)

6 kommentarer:

  1. Godt og ha mange ideér og så mye fint garn:)

    SvarSlett
  2. Så herlig å komme over et flott garnsalg da. En må jo bare slå til. det går alltids med. Der er glede å ha masse garn rundt seg.
    Torsdagsklem fra meg

    SvarSlett
  3. Mange gode ideer og masse fint garn! Det må jo være en super kombinasjon!! Gleder meg til å se hva det blir!

    Så misunnelig på dere som kan strikke og hekle etter oppskrifter.

    Ha en fin kveld!

    KLem

    SvarSlett
  4. Nydelig garn, deilig å komme over et så fint tilbud :) Og mange gode ider har du også! Jeg har laget det Fabeldyret :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  5. Dejligt garn i smukke farver.
    Garnstudio er genialt!
    Rigtig god strikkelyst :)

    SvarSlett
  6. Flere ting jeg kunne tenkt meg å lage selv her ja, bl.a. trekansjalet eller Boleroen til Ulla Bella :-) Såå mye fint å lage, og så liten tid å gjøre det på...

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails