onsdag 9. mars 2011

Mine to små riddere!

Først må jeg få takke for alle hyggelige kommentarer her i bloggen min. Det er jo hyggelig å vite hvem noen av dere som er innom her er. Av og til dukker det opp en og annen ny som kommenterer. Kjempekoselig! Det er artig å kunne gå på gjenbesøk til dere som har blogg selv. Og alle dere andre lesere, velkommen hit. Det er bare hyggelig om dere hilser på i form av kommentarer.
Kjempekoselig å få besøk av dere som ikke blogger selv også, f.eks. Bjørg.
Tusen takk for kommentarene

I helga ble jeg ferdig med ridderklærne og guttene var superfornøyd! Mønsteret på kjortlene er fra S&S, buksemønsteret er mitt eget. Helt enkle bukser med strikk i føttene og i livet. Båndene plukket guttene fra mitt rikholdige båndutvalg. Ingvar er blitt besatt av oransje og valgte oransje og svart-stripete bånd. Det ble i grunn kult. Båndet Eimund har, ser kanskje litt mer ridderaktig ut.

Ridderkamp! Den minste ridderer har på mystisk vis fått overtaket nok en gang.

Koftehekte i halsåpningen, riddermerket i gull har jeg maskinbrodert.






Da skal jeg først trimme og så sy. En tunika til meg selv! :)


10 kommentarer:

  1. WOW! Gutta er klare for ridderbryllup jo ;-)) Kjekkinger! :-D Og mamma'n er skikkelig flink til å sy... Flottings!

    SvarSlett
  2. Tøffe guttene ble:0) Kjempeflink er du Ellen!

    SvarSlett
  3. Flotte riddere! Lynet McQueen skjærer litt der, ser jeg, men ellers gjennomført og flott! Ha en super dag!

    SvarSlett
  4. Randi: Ja, deggern, de burde helt klart blitt invitert. :)
    Pia: Kan ikke være helt perfekt heller, vet du. Det var helt bevisst det der, så klart. Får folk til å føle seg bedre, vettu, når sånne som jeg gjør sånne feil! :D
    Astrid: takk, takk:)

    SvarSlett
  5. Dette ble flotte antrekk, og det synes godt at gutta er fornøyd med jobben din:)

    SvarSlett
  6. Tøffingar! Og flink mamma!

    SvarSlett
  7. Har du sett denne? Følg linken!

    (Det er helt sikkert mulig å linke direkte til youtube, men for meg ble dette enklest :-) En herlig filmsnutt laget av en onkel som tydelig er glad i onkelungene sine.

    http://www.adressa.no/kultur/article1598994.ece

    SvarSlett
  8. Hei Ellen!

    Jeg sendte deg en mail fra tirsdag, men hørte ikke noe fra deg.

    Har du fortsatt ikke mottatt pakken?
    Den ble sendt på onsdag i forrige uke og burde jo virkelig ha kommet frem nå. Du bor jo ikke sååå langt nord. Kan du gi meg en lyd om du har fått den eller ikke? Hvis ikke må jeg lage noe nytt til deg eller sende pengene tilbake!

    Håper på en positiv tilbakemelding!

    Klem

    SvarSlett
  9. Fantastiske riddergutter!! Om gutta mine tilfeldigvis skulle komme til å se disse bildene, er jeg ille ute! I alle fall forvist til syrommet de følgende timene med to ridderdrakter i bestilling! Hm, hørtes jo ikke så ille ut allikevel?

    Ha en fin helg, Ellen! (o:

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails