torsdag 3. november 2011

Lilla fleecekjole med rosa detaljer!

Jeg ble ferdig med denne kjolen i dag. Den har lagt ferdig klippet i månedsvis. Av og til tar det litt tid før jeg ser for meg hvordan en kjole skal bli. Og plutselig så bare er det der. Det kan være så forskjellig som inspirerer meg. Et bånd, et bilde fra et moteblad, en glidelås, eller en detalj fra et mønster..

Denne kjolen har lomme foran i rosa lillemartine med rosa glidelås. Lommen er pyntet med en rosa sommerfugl i filt.

Glidelåsen har fått glidelåspynt. Fargene i denne går igjen i kragen på kjolen.

Kragen er strikket av tre forskjellige garntyper, et effektgarn med pompoms, et effektgarn med glittereffekt og ullgarn. Noen rosa pompoms pynter opp ved siden av kragen.

Kjolen legges for salg i butikken på Epla.
:)

6 kommentarer:

  1. For en nydelig kjole. Det er virkelig flott med de strikkede halsene du lager og denne var jo så full av nydelige detaljer også :)

    SvarSlett
  2. Så fin! Likte spesielt godt halsen:)
    Godt du stiller med ekspertise i tilfelle jeg drar i land en giveaway-seier;)

    SvarSlett
  3. Skjønn kjole.
    Du er så flink!!!

    SvarSlett
  4. Den er jo bare kjempelekker!
    Ha en fin morgendag, klem.

    SvarSlett
  5. Stilig!! Jeg likte spesielt den tøffe halsen. Herlige farger til den lilla fleecen! Ha en fin dag Ellen!!!

    SvarSlett
  6. Morsom fleecekjole..., fine detaljer!

    God helg!

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails