onsdag 25. april 2012

Invitasjoner konfirmasjon!

Thale skal konfirmeres i løpet av våren og nå er vi ferdige med invitasjonene. Jeg er ingen scrappe-dame. Det er faktisk første gang jeg prøver meg på scrapping. For dette er scrapping, er det ikke? :)
Thale har valgt farger og pynt. Jeg har stått for idèer og utførelse.


Fargene går i lilla og blått. 

Kortet er pyntet med bånd fra mitt store båndlager. I tillegg fant vi fine sommerfugler. På bildet over ser kroklissen svart ut, men den er lilla.


Jeg har laget en ordsky med ordene: konfirmasjon, invitasjon, Thale. Skyen har selvfølgelig form som en hest. Thale er jo hestejente, må vite :)


Jeg har en forferdelig stygg håndskrift. Etter mye øving med Calligrafipenn, gullpenn, tusjpenn osv., ga jeg opp. Løsningen ble å bruke pc'en. Jeg skreiv ut navnene i blått på samme type ark som selve kortet. Det ble fint, ikke sant? Litt sånn scrappefint :)
Når du sender egen invitasjon til barna dine med følge, da er de blitt store, da. :)


Inni kortet er det et bilde av Thale fra da hun var riktig så lita og søt. Nå er hun stor og søt :)


Thale og hesten hennes, Rodian.

Nå kan jeg å lage screppa invitasjoner, gitt! :)


16 kommentarer:

  1. Så fine! Har du fått en ny hobby nå..?

    SvarSlett
    Svar
    1. haha, særlig! Men det kan jo hende jeg smeller til med egenproduserte kort seinere. Det skal du ikke se bort fra :D

      Slett
  2. Kjempefine og gjennomførte invitasjoner! Vil absolutt si at de er scrappa ja ;)

    SvarSlett
  3. Kjempefine!!! Da blir kanskje bordkort i samme stil? Nå er jeg ferdig med konfirmasjoner, men alltid moro å se innlegg som dette!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      jeg har en idè om å bruke cakepops som bordkort :)

      Slett
  4. Du får til det meste har eg funne ut. Desse invitasjonane var flotte, stas å slike i posten. Håpar lillegutt blir fort frisk.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Minstemann har fremdeles feber. Men i litt bedre form i kveld. :)

      Slett
  5. Fine! Du er flink :)
    ShyB

    SvarSlett
  6. Jammen kunne du dette også!
    Ikke at det er overraskende, mer som enda en bekreftelse:)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk snille du. Dette var faktisk gøy. Og jeg har gjort noe jeg ikke trodde jeg kunne. :)

      Slett
  7. Dette ble en veldig flott invitasjon. Ble ordskyhesten laget automatisk? har sett ordskyprogram, men ikke så fin form.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ordskyen laga jeg her:http://www.tagxedo.com/app.html
      Ellen :)

      Slett
  8. Hei Ellen!
    Nå lurer jeg på om den forrige kommentaren min forsvant? Så var det å huske hva jeg skrev da...

    Invitasjonen til Thale var kjempefin, og du kan være veldig stolt av både den og flotte Thale! Gøy at man kan lage noe sånt på pc! Milesvis fra tiden da mine var konfirmanter, og jeg klippet og limte, og fikk det kopiert opp!

    Likte veldig godt den siste påminnelsen - hvor fant du den? Kan jeg låne?

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord :) Påminnelsen fant jeg i en amerikansk blogg. Husker ikke hvilken bare lån :)

      Slett
  9. Kjempefine kort du har laget! Både personlig, litt nostalgisk og søtt og litt hipt med ordskyen. Bra jobba, Ellen!!!

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails