torsdag 20. desember 2012

Loop-skjerf til meg. Gjenbruk av gammel genser!

Inspirert av Fru Jansen sine loop-skjerf, har jeg laget et til meg selv.
Jeg har brukt rester av beige stretchvelour og en gammel ullgenser 
som lå i gjenbruks-skuffa.

 

Angrer litt på at jeg ikke valgte utvendige overlock-sømmer, 
for nå krøller sømmene seg innover hele tiden.
Jeg er jo litt begeistra for utvendige sømmer og har laget en del klær med det. 
Jeg hadde på meg denne tunikaen på skolen en dag, og da var det 
ei lita frøken som hardnakka påstod at 
jeg hadde tatt på tunikaen feil vei. :)



 

Da skal jeg klippe ferdig deler til en ny finkjole.
Man får da aldri nok av finkjoler i jula, eller hva?
:)

8 kommentarer:

  1. *LIKER*
    Du er jo helt rå på redesign, genial gjenbruk, skjerfet ble kjempefint!
    Du kan prøve å presse sømmen litt, med klede kanskje, hvis du vil at den skal være flatere?

    Fortsatt god julestri!
    <3 Anka fru-jansen

    SvarSlett
  2. Man får aldri nok av kjoler, nei! Kult skjerf:)

    SvarSlett
  3. Å, det var veldig stilig! Så lurt med fleece innvendig. Mjukt og godt!

    SvarSlett
  4. Tøft skjerf! Ha en herlig førjulstid og en god jul :)
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  5. Imponerende flink er du!
    ;o)

    SvarSlett
  6. Så fint eit skjerf, og så lurt å lage eit i ein gjennbruksversjon!:)

    Du lura på kor eg handla ullstoffet som eg hadde sydd av på bloggen min, merinoullen er kjøpt her http://www.myllymuksut.fi/ =)

    Ha ei flott romjol!:)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails