mandag 7. januar 2013

Sett med rundpinner på Ebay. Billig!

Forkjølelse, hodepine og feber er på besøk i huset, så her 
skjer det ikke så mye for tida. 
Men jeg kan komme med noen fine tips angående strikkepinner.
Og heklekroker. Og annet nyttig for deg som liker håndarbeid :)

På Ebay kan man finne mange nyttige ting. Og billige ting.
De siste par årene har jeg tatt opp strikking igjen etter en laaaang pause.
Jeg hadde dårlig med strikkepinner og ble rimelig entusiastisk da jeg fant disse 
settene på Ebay.

Dette er et sett på 14 rundpinner på 80 cm, fra str. 2-10 mm til 
den nette pris av 60 kroner!!! Det er vel det man betaler for en rundpinne 
i Norge? Jeg har kjøpt to slike sett og er så langt fornøyd med kvaliteten.
Dette er en billig og grei måte å bygge seg opp et lager av strikkepinner. 


Jeg kjøpte pinnene her. Det var noe lang leveringstid, men så var da også leveringen gratis. Butikken selger også sett med heklekroker.


Her finner du også bånd, hekla blomster og mye annet til en billig penge.

 

Trenger du en tutorial på hvordan bruke Ebay, 
har Elisabeth laget en fin en som du finner her.
:)

5 kommentarer:

  1. Takk for godt tips !!
    Ha ein fin måndagskveld :)

    Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Takk for tipset... :))
    God bedring i heimen
    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for tips og ikke minst link til eba tutorial...er litt pysete der inrømmer jeg :-)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails