onsdag 2. januar 2013

Strikket genser til eldstemann ferdig!

Mitt kreative 2013 startet allerede nyttårsaften en time etter midnatt. 
Da ble jeg endelig ferdig med denne genseren jeg har strikket til eldstemann.
Mønsteret fant jeg i bladet Made by me, høst/vinter 2012.
Jeg har brukt Sandnes Alpakka i pertrolblått.

Dette bildet ble i grunn veldig bra, ikke noe å si på posingen i hvert fall. 
Men den coop-posen i bakgrunnen ødelegger litt. Beklager det.



Fremover skal jeg gjøre ferdig denne genseren til meg selv.

Strikke denne genseren til Anna.

Og strikke denne jakka til meg selv. Sjekk de flettene på ryggen, da! 
Nydelig!

Jeg har nok å finne på, det skal jeg ha....
:)

6 kommentarer:

  1. SÅ kul den genseren ble til Svein Arne, fristende å starte opp til mannen i heimen...

    SvarSlett
  2. Herlig genser og herlige strikkeprosjekter framover - skal bli gøy å følge med :) Og, arbeidsledig = fremmedord!!???

    SvarSlett
  3. Det var virkelig en fin genser, herlig farge også. =)
    Og du har da virkelig bestemt deg for å strikke mye framover. Flotte fletter, blir morsomt å se hvordan din blir.
    Et godt nytt år ønskes deg.
    Klem Tone =)

    SvarSlett
  4. Du imponerer stadig :-), en kjempeflott genser og han ser fornøyd ut synes jeg :-). Her går det i strikking av vaskeluter men jeg grubler på om jeg skal strikke fanakofte :-) God helg

    SvarSlett
  5. Imponerande mängd du planerar sticka under året! Där ligger man i lä... ;) Ska iaf försöka mig på att sticka mönster i år. En utmaning som heter duga för mig. :)

    SvarSlett
  6. Hei, den genseren med pulsvanter ser utrolig fin ut. Hvor har du funnet oppskriften?

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails