mandag 4. november 2013

Neste prosjekt. Uniformsjakke!

Mitt neste prosjekt blir denne uniformsinspirerte jakka.
Mønster fra AOH Symagasinet 10/2013.
Symagasinet har hentet inspirasjon fra catwalken til Burberry.
Jeg likte at knappestolpen til Burberry er sydd i et kontraststoff,
så det har jeg også planlagt å gjøre.

 

Jeg skal sy jakken av petrol ullfilt med knappestolpe i svart ullfilt.


Andre fine mønsteret fra dette nummeret.

Deilig hverdagskjole.

Denne lua har jeg lyst til å sy til guttene.

Enkel genser som kan gjøres spennende med kule stoff.

Fin jakke.


Da er det vel bare å sette i gang med mønstertegning.
:)

6 kommentarer:

  1. Oiiii!! Det bladet skal jeg sannelig få tak i! Superkuul jakkenog de andre mønstrene var også flotte ;0) Hilsen Benthe

    SvarSlett
  2. Du er ein meister ved symaskina.
    Kjolen under er kjempefin. Og dressjakka gler eg meg til
    å sjå. Petrol er ein av mine fargar :)

    Ny fin dag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Denn jakka gler eg meg til å sjå. Einig med at det er stilig med knappestolpe i kontrastfarge. Mykje bra i dette bladet. No blei eg inspirert, har fri i dag og er åleine heime. Trur eg berre overser alt som skulle vore gjort i heimen og brukar dagen i sybua mi i hagen :-) Ha ein strålande dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, jeg er superflink til å overse husarbeid.
      Når energi er en knapp ressurs, må man prioritere og gjøre det som gjør en godt.
      Ellen :)

      Slett
  4. Tror ikke jeg har kikket innom AOH på minst 10-15 år, men forstår at de kanskje har fornyet seg litt siden jeg sist kjøpte det. Synes det er morsomt å hente inspirasjon fra de store motehusene, hvor Burberry absolutt er en av favorittene. :)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails