torsdag 6. oktober 2011

London og verdens kuleste skobutikk!

Jeg satt og leita etter et bestemt innlegg under fanen 'Rediger innlegg', 
men fant i stedet dette innlegget som lå som 'utkast'. 
Et innlegg jeg har glemt å blogge. Innlegget er fra London-turen i fjor da jeg fant en utrolig herlig skobutikk. Butikken var som en magnet for øyet.
En sukkertøysbutikk for skoelskere! Skoene så bokstavelig talt ut som sukkertøy!
Butikken heter Irregular Choice. Et bra navn for slike sko.



Inne på nettbutikken fant jeg disse nydelige skoene. Akkurat nå tilbyr nettbutikken fri porto på internasjonale salg. :)


Sko for Green Gate-elskere :)






Dette er ikke sko jeg kunne tenke meg og gått i selv. Men jeg elsker kreativiteten bak disse skoene. Grensesprengende.
:)

9 kommentarer:

  1. Kuuuuule! Men kanskje en smule upraktiske i november-sørpa. ☺

    SvarSlett
  2. Her var det mye sprekt. Det får bli til våren :)

    SvarSlett
  3. Enig! Selv om man kanskje ikke ville kjøpt disse selv er det forfriskende med nyskapende sko og klær. Har selv kikket endel på diverse designere som deltar på moteuka i Paris i dag. Mye gøy å se!

    SvarSlett
  4. Knallstilige sko,
    men kanskje ikke så praktiske for oss vanlig dødelige:)

    SvarSlett
  5. He he, måtte titte litt i den nettbutikken, mye var jo kult, da!

    SvarSlett
  6. Helt supert! Dere ville jeg likt meg!! Ønsker meg de røde med doble stropper, med litt grått i "lappen" forran.

    Heldig du som har vært der!

    SvarSlett
  7. Virkelig spreke, Ellen!
    Tror du ikke gummistøvler i denne stilen
    kunne "redde" den nye regnkåpa mi?:)!!!
    Håper høsten og hverdagen er grei med deg!
    Klem Beate

    SvarSlett
  8. Ohoi, så mye tøft! Tror faktisk jeg glatt kunne dratt på meg noen av disse. Med et enkelt antrekk er jo skoene selve smykket. :)

    Herlig å se skapergleden din, og jeg gleder meg til å se regnjakken ferdig.

    SvarSlett
  9. Nøyaktig de perfekte sko for meg :D

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails