onsdag 11. april 2012

Ninjago-maske!

Først må jeg takke for alle fine kommentarer om kjolen min i går. Tusen, tusen takk. Ordene inspirerer og varmer!
:)
Ingvar spurte om jeg ikke kunne lage en Ninjago-maske til ham. For dere som ikke er helt inne i Lego-verden, er Ninjago et Lego-tema. På bildet ser du en Ninjago-mann. Tror jeg.... :)


Seffern kan jeg  lage Ninjago-maske!
Man trenger en stykk svart t-skjorte. Jeg tok en av mannens. (Jeg tok ikke en av fotball-skjortene dine, elskling. Ikke en av musikk-skjortene heller:)


Jeg laga først en bøff. Men det ble ikke helt riktig, i følge ninjago-eksperten. Han mente det ble riktigere med en lue. Så da ble det lue.

Så klippa jeg en maske. Jeg klippa den slik at jeg fikk den med remser. Som en T, bare at den vannrette streken blir veldig lang og tynn mens den loddrette streken blir tjukk. Skjønner? :) Jersey-stoff rakner jo ikke, så her kan man ha rå kanter. Ikke noe sying for å få til masken, med andre ord.

Ingvar ville ikke være modell, men han ville veldig gjerne ta bilder av meg med maska. Og jeg er en ganske skummel Ninjago. Det ble ganske likt, ikke sant? Mangler bare et sverd :)

Eimund har heller ikke noe i mot å være modell. Han er litt mer kul Ninjago. :)

Til slutt et bilde av Ninjago-mester Ingvar tatt ved en annen anledning. 
Bildet er med bare fordi mamma-hjertet blir helt supersoft av å se på dette bildet av guten sin :)

Ha en fin dag :)

3 kommentarer:

  1. Skjønner det blir skumlar en skummlest å komme på besøk i Hammern for framtida!

    SvarSlett
  2. Fint å ha en mamma som kan trylle frem slike fine ting altså:)

    SvarSlett
  3. Så mye morsomt dere finner på mens dere venter på sommeren! Tror sjansen er stor for at guttene dine blir løsningsorienterte, når de ser hvordan du takler alle utfordringer på strak arm!
    Og for en kjole i forrige innlegg!!!
    Nydeligste solkjolen!!!
    Klem Beate

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails