onsdag 12. mars 2014

Bukse med dyreprint!

Jeg liker dyreprint. Sånn er det bare.
Og nå er dyreprint hot, hot, hot.
Jeg har hevet meg med på trenden og har 
sydd meg en bukse i stretch twill med dyreprint fra S&S.
Jeg har brukt samme mønster som denne buksa.

Her kombinert med en lilla bluse som jeg har sydd tidligere. 
Den kan du lese mer om her.



Detaljer.
Jeg har brukt tvillingsøm på lommer, sidesømmer m.m.




Mer dyreprint.
Grrrrr! Bilde lånt fra Klikk.no

Vil jeg følge en annen trend, kjører jeg på med mer mønster 
og kombinerer buksa med denne blusen. Yey!


Mer mønstermix!


Ha en fin kveld!
:)

1 kommentar:

  1. Hei, så kjempefin bukse:) helt enig med deg, veldig vanskelig å finne bukser som passer alle "steder":) toppen var nydelig:) ha en fin kveld du også! Nenne

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails