mandag 24. mars 2014

Mars-gibort!

Jeg fortsetter å gi bort syting jeg ikke trenger lenger.
Denne måneden gir jeg bort strikk som er fine å bruke på jentekjoler.
I tillegg en bit med hvit blonde i bomull og engelsk blonde.


Her et eksempel på hvordan jeg har brukt rutete strikkblonde på ermene på en kjole.

Her er en fleecekjole hvor jeg har pyntet med strikkblonde i halsåpningen.

Skriv en kommentar og du er med i trekningen.
Til dere som ikke har blogg, husk å skrive fornavn og epostadresse.
Trekning søndag 30. mars.

10 kommentarer:

  1. Jeg er med.
    Hilsen Pia
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlett
  2. Hvor ville det være fint at vinde :)
    Mit barnebarn på 5 1/2 år ville elske sådan fint pynt på det jeg syr til hende :)

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med på denne :)

    SvarSlett
  4. Men så generös du är!!
    Om jag vinner lovar jag att ta väl hand om banden, de ska få bo in sig en kort stund i mitt syrum och sen ska de få pynta mina sydda alster. De skulle bli så fina på mina återbruk, speciellt de i jeans kanske...?
    Heja mig, hoppas jag vinner! ;)

    SvarSlett
  5. Jeg vil veldig gjerne være med. :)

    SvarSlett
  6. Jeg er med jeg også!

    Sender mail-adressen om jeg blir trukket ut (om du ikke har den fra før)

    SvarSlett
  7. Er veldig gjerne med, minst ei jente her som liker mye pynt!

    SvarSlett
  8. Jeg er med....har fått tørket av støv av symaskinen og er i gang igjen.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails