søndag 10. januar 2010

Kjole til salgs!

Denne kjolen er til salgs. Str. XL. :)



6 kommentarer:

  1. Heisann på en søndag,
    Jeg har vært på Galleri Skjold i dag og pratet med Randi som gleder seg til hennes kjole kommer..
    Og jeg venter også spent på om det snart er mitt kønummer som trekkes ut ??
    Knip fra her

    SvarSlett
  2. Neste kjole ut er Henriette sin. Så er det din, Berit:)

    SvarSlett
  3. Ellen Sandkjoler blir det nye arbeidsantrekket på Galleri Skjold:-) Nydelig kjole du har laget, Ellen! Blir nok snart solgt, tenker jeg.

    Klem

    SvarSlett
  4. He he, nesten så jeg slår til, men har jo en som er meeeget lik...

    SvarSlett
  5. Den blir nok snart solgt:)
    Må ha det rimelig travelt om dagene du Ellen...er imponert!

    SvarSlett
  6. Denne kjolen har lagt og vært nesten ferdig en stund. Den skulle egentlig ha ammeåpning, (Pia!)men jeg satt i helt andre tanker, så dermed måtte jeg begynne på nytt. Så det gikk rimelig fort å gjøre ferdig denne:)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails