torsdag 23. september 2010

Glemt min egen Gibort!

Uff, uff, uff. Jeg har helt glemt av Giborten min. Den skulle vært trekt 19. september. Jeg får skylde på to små syke gutter og dertilhørende urolige netter og dager.
Men altså, da trekkes det........

 
1. premie går til AMYLIN
Som har strikket denne herlige toppen.
 
2. premie går til MYNTEBO
Som har strikket denne deilige halsen.

Og nå må ingen misforstå. Dette var ikke en strikkekonkurranse. Jeg syntes bare det var morsomt å ta med et bilde fra bloggen til vinnerne :)
Trekningen forgikk ved hjelp av http://www.random.org/
Gratulerer!
Myntebo og Amylin, send meg en epost med adressen deres.

Ha en flott dag alle sammen :)

6 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnerne! Og eg kan bare konstatere at vinnerlykken min var midlertidig.. :(
    (På tide du hadde denne trekninga. Nå var det like før eg måtte minne deg på det!) :)

    SvarSlett
  2. Grattis til de superheldige vinnerne!

    Klem

    SvarSlett
  3. Har venta, ja. ☺ Gratulerer til vinenrne.

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinnerne.

    Hvis det kan være en oppmuntring, så blir jeg rett og slett kjempeglad når jeg leser at det også er andre som glemmer. Da slipper jeg å føle meg alene i den verdenen.

    Vi blir smittet av glemmetrollet, pleier jeg si. Velkommen i trollklubben.

    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til vinnerne! :)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails