torsdag 8. desember 2011

Julestøvlett!

Jeg har laga Julestøvlett til Anna. Man blir jo aldri for gammel for Julestøvletter. Må kanskje lage en til meg selv også. Og fylle den med favorittsjokoladene mine :)
Denne synes jeg blei skikkelig rocka og kul.


Svart julestøvlett pynta med barnebunadsbånd og rødruta stoff. Hælen er laga av kunstskinn.

Inni er den fora med hvit bomull med røde blomster.

Julestøvletter: DONE! 
Og kan herved krysses av på lista over ting jeg har lyst til gjøre. Den lista finner du her :)

10 kommentarer:

  1. Hei!
    Skikkelig tøff julestøvelett! Så artig prosjekt!

    SvarSlett
  2. Jøss - den ble jo bare helt utrolig kul da! :) Du er så flink!

    SvarSlett
  3. Så stilig støvlene ble :) Kanskje jeg å prøve med på disse også ? :)

    SvarSlett
  4. Den var skikkelig raff!
    Fru julenisse liksom....

    Ha en fiiiin dag:)

    Solveig/house of hopen

    SvarSlett
  5. Så utrolig søt ! Fin måte du har julekalenderen på... min datter har hengt opp på kroker og så for de bestemme selv hvem de vil ha... litt lurt det også :-)
    Her finner du rundpinneetui
    http://treeped.blogspot.com/2011/10/rundpinneetuier.html Ser ikke ut som jeg klarer å få opp siden, så du kan gå rett inn på den. Men hun har bloggen http://treeped.blogspot.com/ og kaller seg VANELLA :) Hun har mye fint :)
    Ha en forsatt fin dag, klem.

    SvarSlett
  6. Jeg står med den ene foten på vei ut døra:)
    men må bare få slenge inn en beundrende kommentar: RÅ-nydelig!!! Akkurat som ho Anna Karoline:)
    Klem Beate

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails