mandag 7. mars 2011

Håndarbeid 2010!

Satt og leita etter ett spesielt bilde i går på bloggen min. Et bilde av ei lue som duBedåre spurte meg om i forrige innlegg. Og det slo meg at jeg laga mye mer i 2010 enn jeg huska selv.
Så her kommer en liten bildekavalkade med mine håndarbeidsprosjekt fra 2010:)
Der det ikke refereres til mønster har jeg laga mønsteret selv.

Jeg laga mange slike punger.

Heklet veske. Mønsteret finner du her.

Heklede og tovede tøfler. Mønsteret på disse finner jeg ikke igjen.

Heklet pute.

Heklet zaloflasketrekk.

Strikket puff. Oppskrift og garn hos Pickles

Heklet lue.

Heklede fugler og egg. Mønster på fuglene fant jeg hos Attic24.

Heklet pute.

Heklet lue til meg selv.

Heklet kjole. Mønster:  Tine Solheim

Lappeduker

Må ta med dette teppe. Det ble ferdig 5. januar, men jeg brukte halve 2010 på å lage det:)

Apekatt. Mønsteret fant jeg hos BadMonkey

Heklet pute

Julestrømper

Tøfler

Heklet kremmerhus. Oppskrifte finner du her.

Håper noen av dere fant litt inspirasjon :)

9 kommentarer:

  1. Du er produktiv, Ellen. Pølseputa er min favoritt, den er sikkert god å ha i korsryggen.

    (Sendte deg en mail før helga, som jeg virkelig håper du har fått....)

    SvarSlett
  2. Så utrolig mye fint :O) Du lå ikke akkurat på latsiden i fjor heller :O)))

    SvarSlett
  3. Mykje fint her!
    Og fekk litt inspirasjon, ja!

    SvarSlett
  4. Så utrolig mye fint du har laget! Ikke lett å velge seg en favoritt her, men apen er jo veldig søt da:-)

    SvarSlett
  5. Hei, hei!

    Likte julestrømpene best jeg!! Og tar man med alle kjolene du har laget og oppussingsarbeidet hjemme, ja så er det ikke vanskelig å se at du er ei grepa dame, flink som få!! KLEM!

    SvarSlett
  6. Ja, Elisabeth, jeg har fått epost av deg:)

    SvarSlett
  7. Masse flott du har slått til med i året som gikk! Du er flink!

    SvarSlett
  8. Du er virkelig flink, så mye fint :)
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails