lørdag 26. mars 2011

Tøfler til minstemann!

Eimund ønska seg også heklede tøfler. Og heklede tøfler ble det. Med dusker til og med. Da de var ferdige tenkte jeg at han ville ha de på. Med en gang. Men neida, så feil kan en mamma ta. I stedet for reiv han av duskene. Han ville slett ikke ha på seg tøfler. Og i hvert fall ikke ha dusker. Og jeg rakk ikke å ta bilder av de en gang!!


Duskene ble sydd på igjen, for bilder MED dusker skulle jeg ha. Så fikk han bare rive de av igjen etterpå. Samma det bare jeg fikk bildene mine først. :)



Men etter en stund, når han fikk bestemme selv at han ville ha tøflene på, da var det helt greit med både tøfler og dusker. Da var han så fornøyd at tøflene ble med helt til sengs.

Rare, skjønne små unger:)

Mønsteret har jeg laga selv. Prøvde meg først på et mønster fra garnstudio, men syntes de ble så firkanta. Brukte derfor samme prinsippet som ble brukt på ballerinaene, men heklet skaft i stedet for reim.
:)

3 kommentarer:

  1. Det er jo av og til slik at man må få litt tid til å venne seg på de nye trendene:)Din lille Prins har kanskje et lite gen som heter må tenke meg litt om først før jeg godtar det som blir presentert:)

    SvarSlett
  2. Hehe.. ja slik er det med unger - du vet aldri helt hvor du har de.. Bra du fikk tatt bilder til slutt da. Og skikkelig fine er de!!! God helg!

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails