mandag 21. mars 2011

Heklede tøfler!

Disse tøflene hekla jeg i helga, en god venninne har fått de i bursdagsgave.
Mønsteret fant jeg her. Så nå har jeg begynt å bruke av alt garnet jeg har kjøpt den siste tida. Første produkt ferdig. :)

Jeg har gjort noen små forandrenger på mønsteret. Jeg brukte fastmasker i stedet for staver på reima. Da blir de litt fastere.

Blomstene fant jeg på selv. Synes det gjorde seg med litt pynt.


Artig lite håndarbeidsprosjekt dette. Det finnes mange fine mønster på sånne tøfler som jeg har lyst til å prøve. Neste par ut er tøfler til Eimund. :)

7 kommentarer:

  1. De var vel søte, kjempefin farge også :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Å de var virkelig fine! Jeg kan ikke hekle så jeg er imponert. Stor klem til deg!

    SvarSlett
  3. De er virkelig fine. Rigtig god fødselsdagsgave :)

    SvarSlett
  4. Tøflene var kjempelekre, men det er jo lekkert alt du lager. Jobber du døgnet rundt?

    Klem

    SvarSlett
  5. Flink!
    Ikke mye mer å si ;-))

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails