tirsdag 1. mars 2011

Håndlaga 2011!

Ulla-Bella tipset meg om Håndlaga 2011. Bak Håndlaga 2011 står en gjeng som ønsker å rette fokus mot den store bredden av håndlagede ting i Norge.
Det gjør de ved å sette i gang konkurransen Håndlaga 2011.
Konkurransen har 8 kategorier: Redesign, Klær, Barn, Tilbehør, Bilde, Beste håndarbeidsblogg, Til hjemmet og Smykker.
Man kan nominere både seg selv og andre.
Ulla-Bella har nominert meg i kategorien Klær med denne kjolen.
Tusen tusen takk, Ulla-Bella! :)

Har du en EllenSand-favorittkjole? Da har du mulighet til å nominere den her.
Fortell meg gjerne hva som er din favoritt :)

7 kommentarer:

  1. Kjolen er vidunderlig, og fortjener å speile seg litt i glansen:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole! Du fortjener nominasjonen!!!

    SvarSlett
  3. Fantastisk kjole! Vel fortjent nominasjon!

    SvarSlett
  4. Så flott av Ulla-Bella.:-) Denne kjolen er min favoritt også. Lykke til.

    SvarSlett
  5. Fantastisk kjole! Håper absolutt du går av med seieren :)

    SvarSlett
  6. Vakker! Den hadde jeg ikke sett før heller. Absolutt fortjent nominasjon. KLEM!

    SvarSlett
  7. Ha ha, jeg så dette via Monomes blogg, og føyk inn for å nominere. Så jeg nominerte altså FØR jeg leste her, bare så det er sagt:)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails